شناسهٔ خبر: 52231601 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازیکن تیم والیبال ذوب آهن:

بازی های پلی آف قابل پیش بینی نیست

الهه مولادوست

کاپیتان تیم والیبال زنان ذوب‌آهن با توجه به کیفیت چهار تیم پلی آف نتایج این مرحله قابل پیش بینی نیست.

صاحب‌خبر -

فرانک بابلیان امروز (پنجشنبه، ۷ بهمن‌ماه) پس از باخت ۳ برصفر تیمش در مقابل سایپا تهران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای این بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم و تلاش خود را هم تا پایان بازی انجام دادیم، اما متاسفانه با امتیازات نزدیک بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: در این بازی از بازیکنان جوان تیم استفاده کردیم که در امتیازات حساس اگر بی‌تجربگی نکرده بودند، شاید اکنون این نتیجه رقم نخورده بود.

وی ادامه داد: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم و عزم‌مان را برای بازی پلی آف در مقابل باریج اسانس جزم کنیم که بتوانیم دو بازی با برتری پشت سر بگذاریم و راهی فینال شویم.  

کاپیتان تیم والیبال زنان ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: در بازی امروز چند نفر از بازیکنان ما همانند بازی رفت در تهران بازی نکرده و دچار نوسان بودند که در نتیجه تاثیرگذار بود.

بابلیان در خصوص برگزاری متمرکز بازی‌های پلی آف در تهران گفت: از یک نظر  بهتر است، چرا که در تهران می‌توانیم از ویدئو چک استفاده کنیم، در همین بازی هم داوران خط دچار اشتباه شدند که در نتیجه بازی تاثیرگذار بود که می‌توانست روند بازی را عوض کند.

ملی پوش سابق ذوب‌آهن با سخت خواندن بازی‌های مرحله پلی آف تأکید کرد: هر چهار تیم، تیم‌های بسیار خوب با مهره‌های باکیفیت و ملی هستند و بازی‌ها قابل پیش‌بینی نخواهد بود و تیم‌ها با تمام توان پا به میدان مسابقه می‌گذارند.

انتهای پیام

نظر شما