شناسهٔ خبر: 52231463 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

تمامی اعضای تیم در برد امروز سهیم بودند

خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا /اصفهان سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: در بازی امروز تیم برای تک تک امتیازات جنگید و به هم کمک کردند و در پیروزی که به دست آوردیم تمام تیم سهیم بودند.

صاحب‌خبر -

مریم هاشمی، امروز (پنجشنبه، ۷ بهمن‌ماه) پس از برد ۳ بر صفر تیمش در آخرین بازی مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال زنان باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا ، اظهار کرد: همیشه گفته‌ام ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و به آنها خسته نباشید می‌گویم، آنها نیز تلاش خود را کردند. من امروز به بازیکنان تیم‌ام و با توجه به تمریناتی که داشتیم، مطمئن بودم.

وی افزود: در بازی امروز تیم برای تک تک امتیازات جنگید و به هم کمک کردند و در پیروزی که به دست آوردیم تمام تیم سهیم بودند، در واقع تنها نفراتی که در زمین بودند در کسب نتیجه سهم نداشتند. در تمام گیم‌هایی که برگزار شد، بازیکنان داخل زمین و ذخیره‌ها با جابه‌جاهایی که داشتیم تاثیرگذار بودند و توانستیم با پیروزی وارد پلی آف شویم.
سرمربی تیم والیبال زنان سایپا در خصوص بازی رفت دو تیم در تهران گفت: در تهران هم ما بد بازی نکردیم، خطای انفرادی‌مان بالا بود و شاید آماده این سطح از بازی در مقابل ذوب‌آهن نبودیم و شاید فکر نمی‌کردیم که بازی به این مرحله از سختی برسد، کمی هم از نظر روانی آماده بازی نبودیم. بعد از آن سعی کردیم از نظر بدنی و روانی آماده شویم تا بتوانیم برتر این میدان شویم.  

وی اضافه کرد: لیگ امسال متفاوت با سال‌های قبل شده است، درست است که همه می‌گویند تیم ما ملی پوشان زیادی دارد و این لطف آنها است، اما ملی پوشان ۴ تیم پلی آف را که می‌بینم از تیم ما بیشتر هستند، بنابراین سطح لیگ خیلی بهتر از سال‌های قبل شده است و از نظر فنی چهار تیم اول در یک سطح و راستا هستند و برای پیروزی در هر بازی تلاش مضاعف نیاز دارد و بازی‌های راحت و ساده‌ای نخواهد بود.  

وی در ارتباط با برگزاری مرحله پلی آف به‌صورت متمرکز در تهران گفت: مسابقات پلی‌آف به‌صورت رفت و برگشت است، طی دو سال گذشته هیچ بازی در اصفهان و سالن ملت نداشتیم و تمام این‌ها در بازی امروز تاثیرگذار بود. 

هاشمی ادامه داد: فکر می‌کنم که برگزاری متمرکز بازی‌ها خیلی خوب است، برای ما فرقی نداشت کجا برگزار شود، مهم استفاده از ویدئو چک در مسابقات این مرحله بود، چرا که به کاهش چالش‌هایی که مربیان و بازیکنان با داور دارند، کمک زیادی می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما