شناسهٔ خبر: 52231307 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در البرز:

خودآگاهی و امیدآفرینی مهمترین گام ها برای به حرکت درآوردن مردم است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مردم باید به خودآگاهی برسند و بعد مردمی که به خودآگاهی رسیدند خودشان حرکت خواهند کرد گفت: این جلوداری باید با امنایی باشد و با محوریت مساجد می بایست حرکت و دنبال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» با حضور در نخستین رویداد قیام استان البرز که پنجشنبه ۷ بهمن در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد گفت: دو گام اصلی در به حرکت درآوردن مردم امید و خودآگاهی  است که می تواند مردم را در موضوعات فرهنگی اجتماعی وادار به حرکت نماید.

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: وقتی مقام معظم رهبری اشاره به تغییر دارد، تغییرات صرفا در جایجایی چندین مدیر فرهنگی نیست، بلکه این تغییر باید در تمامی موضوعات باشد و از آن مهمتر باید به سمت شکوفایی گرفته شود.

 

 امام جمعه کرج ادامه داد: انقلاب در همه موضوعات تغییرات را اعمال کرد، در بعد سیاست، در بعد اجتماع، در بعد اقتصاد در حال انجام است و در در فرهنگ هم باید تغییرات جدی صورت گیرد.

 

نماینده ولی فقیه با اشاره به تغییراتی که باید در فرهنگ صورت گیرد اظهار داشت:در حوزه فرهنگ مانند دوران انقلاب باید به جامعه اجازه داد تا عامل تغییر و  رشد و شکوفایی باشد.

 

وی افزود:  باید اجازه داد مردم وارد میدان شوند،  باید آگاهی جامعه را بالا برد نیازها را به او نشان داد تا خود آگاهی پیدا کند.

 

آیت الله حسینی ادامه داد: مردم باید به خودآگاهی برسند و بعد مردمی که به خودآگاهی رسیدند خودشان حرکت خواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در ادامه با اشاره به حرکت های مردمی در محلات و مناطق مختلف اظهار داشت: تشکل های مردمی و امین باید جلودار این حرکت باشند و این واقع نمی شود مگر با برنامه ریزی و سرو سامان دادن به حرکت های مردمی که همان حلقه های میانی است که مقام معظم رهبری فرمودند.

 

وی تاکید کرد: این جلوداری باید با امنایی باشد و با محوریت مساجد می بایست حرکت و دنبال شود.

 

 نماینده ولی فقیه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب به دومین عامل به حرکت درآوردن مردم در فعالیت های فرهنگی اجتماعی اظهار داشت: امید دومین نکته ای است که می تواند مردم را به حرکت در آورد. 

 

 وی ادامه داد: اگر امید در جامعه تزریق شود خود عامل مهم دیگری است که می تواند مردم را به حرکت درآورد.

پایان پیام/301

نظر شما