شناسهٔ خبر: 52230538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی سایپا:

عملکرد تیم والیبال زنان ذوب‌آهن در توپ‌گیری منحصر به فرد بود

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: عملکرد امروز تیم والیبال زنان ذوب آهن از نظر توپ‌گیری منحصر به فرد بود اما ما با خطای کمتر به پیروزی رسیدیم.

صاحب‌خبر -

مریم هاشمی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پس از کسب پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن در اصفهان اضافه کرد: بازی سنگین و حساسی بود ‌و شروع خوبی در این دیدار نداشتیم اما در ادامه با تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم با خطای کمتر به عنوان برنده، بازی را به پایان برسانیم.

وی درباره عملکرد تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: عملکردی که تیم ذوب‌آهن‌ در این دیدار از لحاظ توپ‌گیری به نمایش گذاشت نسبت به دیدار های گذشته منحصر به فرد بود.

هاشمی افزود: تیم والیبال ذوب‌آهن همیشه جزو تیم‌های خوب و قدیمی است و آن‌ها در دیدار امروز تلاش بسیاری داشتند ولی دچار نوسان بودند.

وی با تاکید بر تاثیر تعویض‌های انجام شده در کسب پیروزی سایپا اذعان کرد: در دیدار با کمک ۱۴ نفر به پیروزی رسیدیم و حتی برای کسب یک امتیاز از ضربات سرویس تعویض‌ داشتیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره دیدارهای آینده توضیح داد: در دیدار بعدی با تیم چهارم جدول که پیکان است بازی داریم و در صورت کسب پیروزی مقابل پیکان به مصاف برنده دیدار ذوب‌آهن و باریچ اسانس خواهیم رفت.

هاشمی، سطح عملکرد تیم‌ها در این فصل را نزدیک به هم دانست و گفت: همه تیم‌ها تعدادی از بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار دارند و همین موضوع باعث بالا بردن سطح رقابت‌ها در این فصل شده است و بر این اساس نمی‌توان نتایج را پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال زنان سایپا روز پنجشنبه در دیدار پایانی مرحله پایانی لیگ برتر مقابل میزبان خود ذوب‌آهن با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

سایپا با پیروزی در این دیدار توانست با صدرنشینی به مرحله حذفی ( پلی آف) برود.

نظر شما