شناسهٔ خبر: 52230387 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد خبر داد:

حضور نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد گفت: مدیریت شهری نجف آباد همچون سال‌های گذشته در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حاضر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

مصطفی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۹ تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ با شعار گردشگری برای رشد فراگیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر می‌گردد که مجموعه شهری نجف آباد در سالن ۳۸B، غرفه شماره ۱۹ به معرفی نجف آباد "باغ شهر صفوی" خواهد پرداخت.

وی افزود: در این غرفه از طریق رسانه‌های تصویری (کلیپ و تیزر و..)، منابع مکتوب (کتب تخصصی معرفی شهر، کتابچه، بروشور، کاتالوگ و..)، و ارتباط چهره به چهره، پرزنت حضوری و کانترهای مجزا، ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی و مذهبی شهر نجف آباد معرفی می‌گردد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد ادامه داد: تهیه پک های تخصصی آشنایی با پتانسیل‌های گردشگری، تاریخی و زیرساخت‌های این حوزه در سطوح مختلف جهت ارائه به مخاطبین و حاضرین در نمایشگاه، رونمایی از لوح "شهر خلاق کتاب خوان" و کتاب‌های تخصصی حوزه گردشگری شهر و تبیین برند "باغ شهر صفوی"، ارتباط زنده و خبررسانی از وقایع غرفه نجف آباد از اقدامات پیش بینی شده برای این چند روز نمایشگاه خواهد بود.

نظر شما