شناسهٔ خبر: 52228541 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان خبر داد:

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی در آبدانان

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی خبر داد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - سرهنگ سید مختار باویر گفت: در پی وصول شکوائیه یکی از شهروندان آبدانانی به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، موضوع جهت شناسایی و دستگیری عاملان جرم در دستور کار کارشناسان پلیس فتا آبدانان قرار گرفت.

او گفت: با بررسی‌های فنی و شیوه شگرد‌های خاص پلیسی متهم به هویت معلوم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و با هماهنگی دادستان، در یک عملیات موفق و غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا شهرستان آبدانان انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: در بازجویی‌های اولیه متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی شد، که پس از مواجهه شدن با مستندات، مدارک و ادله دیجیتال جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان ضمن اقرار به جرم خود عنوان داشت، که پس از جلب اعتماد شاکی و بدست آوردن اطلاعات حساب بانکی بصورت غیرمجاز و اینترنتی طی چندین مرحله اقدام به برداشت وجه از حساب وی می‌کند.

سرهنگ باویر با اشاره به معرفی متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی به عموم شهروندان توصیه کرد: از قرار دادن کارت بانکی و اطلاعات آن در اختیار افراد غریبه خودداری کرده و به صورت دوره‌ای نسبت به تغییر رمز کارت‌های بانکی خود اقدام کنند.

او گفت: همشهریان عزیز می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق فوریت‌های سایبری به شماره‌های ۰۹۶۳۸۰ و ۰۸۴۳۳۶۲۴۳۱۶ یا سایت پلیس فتا به آدرس: www.cyberpolice.ir در بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

انتهای پیام/غ

نظر شما