شناسهٔ خبر: 52223944 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

رسیدن ایبرا به دربی دلامادونینا

رکنا ورزشی: ستاره سوئدی میلان به بازی این تیم مقابل اینتر در دربی می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا ورزشی، مهاجم سوئدی در دقیقه 28 بازی میلان-یووه به دلیل درد تاندون آشیل دچار مصدومیت و پس از بازی خارج شد، به همین دلیل مشکل تاندون او در آخرین بازی مقابل یووه به تردیدها و سوالاتی دامن زده بود، آیا او به دربی دلامادونینا می‌رسد؟ آیا مشکل جدی است؟

به همین دلیل فوق ستاره سوئدی روز گذشته یک جلسه تمرینی شخصی داشت و تحت درمان‌ معاینات کادر پزشکی قرار گرفت، اما بدون نگرانی از سوی کادر پزشکی. خبرها حاکی از آن است ایبرا مشکل خاصی ندارد و به داربی دلامادونینا خواهد رسید، او در این چند روز ریکاوری خواهد کرد.

مشکل تاندون آشیل پیش از این در اواسط سپتامبر، پس از گلی که در خانه مقابل لاتزیو به ثمر رساند، برای او مشکل ایجاد کرده بود. حتی پیولی پس از بازی با یووه گفت: زلاتان ابراهیموویچ در ناحیه تاندون خود احساس درد می‌کند، امیدوارم در چند روز آینده مصدومیت او بهبود یابد.

خوش‌بینی این است که زلاتان ابراهیموویچ می‌تواند برای دربی 5 فوریه بازگردد. امروز او بررسی‌های دقیق‌تری را انجام خواهد داد تا بفهمد چه زمانی و چگونه به تمرینات تیم بازگردد.

او تاکنون 8 گل در 19 بازی به ثمر رسانده است که همگی در لیگ بوده است. او در 11 بازی از 12 بازی آخر سری آ در ترکیب حضور داشته و تنها در پیروزی مقابل رم روی نیمکت ماند (او در 12 دقیقه پایانی وارد بازی شد).

حتی او در آخرین مصاحبه با L'Equipe گفت که معمولاً در 40 سالگی "در خانه هستید، سیگاری روشن می‌کنید و با رضایت از حرفه خود به گذشته نگاه می‌کنید" اما "من هنوز حاضر نیستم آن سیگار را بکشم."

انتهای پیام/

نظر شما