شناسهٔ خبر: 52222557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با ایام دهه مبارک فجر؛

طرح «همگام با قرآن کریم در فجر انقلاب» در امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود اجرا می‌شود

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: طرح «همگام با قرآن کریم در فجر انقلاب» همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) اجرا می ‌شود.

صاحب‌خبر -

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «همگام با قرآن کریم در فجر انقلاب» همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود اجرا می شود.


رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) افزود: این طرح با هدف توسعه و تقویت برنامه های قرآنی و گسترش و تعمیق شناخت نوجوانان و جوانان از الگوهای دینی انجام می گیرد

 

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود و همچنین زائران و مجاوران حرم مطهر امامزاده جلیل القدر هنگام تشرف به بارگاه ملکوتی آن حضرت و پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عشاء مبادرت به تلاوت روزانه یک صفحه از قرآن کریم می نمایند.

 

اسبری اظهار داشت: ترویج فرهنگ قرآنی به عنوان اولویت مهم و اساسی مطرح است و تلاش می کنیم با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با موضوع قرآن برای اعضای کانون در ایام دهه فجر به این هدف مهم دست بیابیم.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) تاکید کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی در مناسبت های ملی به ویژه ایام دهه مبارک فجر می تواند گام موثری برای تقویت و تحکیم باورهای دینی نسل جوان باشد.

 

وی یادآور شد: امامزاده سید ابراهیم بن موسی کاظم (ع) شهر لاهرود در برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی میعادگاه قاریان ممتاز و برجسته بوده و پذیرای زائران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط منطقه است.

پایان پیام/365

نظر شما