شناسهٔ خبر: 52222407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل کمیته امداد مازندران؛

حفظ کرامت مددجویان دراجرای طرح امداد هوشمند مورد توجه بوده است

حجت الاسلام عالیشاه حفظ کرامت مددجویان را از مزایای سامانه امداد هوشمند دانست و گفت:ظرف مدت ۴۵روز کارکنان کمیته امداد مازندران بصورت جهادی و انقلابی و تمام وقت، اطلاعات مددجویان رابا هدف تسریع خدمت به آنها بروز رسانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۷بهمن)در دیدار با «محمدعلی نوبخت» فرماندار جدید ساری با بیان اینکه۸۰ هزار خانوار در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند، اظهار کرد: کمیته امداد در حوزه های مختلف مانند معیشت ، اشتغال، فرهنگی، درمانی،اکرام ایتام و ... به مددجویان خدمات ارائه می دهد.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: در ۷۸ نقطه مازندران در پایش فقر، ۱۳گروه غذایی  را مورد پایش قرار می دهیم .

 

وی به پرداخت مستمری مددجویان اشاره کرد و گفت:مستمری یک نفره ۳۵۰ هزار تومان،دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزارتومان، چهار نفره ۹۰۰هزار تومان و پنج نفره و پنج نفر به بالا یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان پرداخت می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و مشکلات مددجویان را رفع کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: یکی از خدمات خوبی که کمیته امداد برای مددجویان انجام می دهد، امداد هوشمند است و  این سامانه  بمنظور تسریع در ارائه خدمات به نیازمندان ایجاد شد.

 

وی بیان کرد: ظرف مدت  ۴۵روز کارکنان کمیته امداد مازندران بصورت جهادی و انقلابی و تمام وقت، اطلاعات مددجویان را بروز رسانی کردند.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: عزت، شأن و تکریم خانواده های تحت حمایت بسیار با اهمیت است و برای توانمند سازی آنان برنامه ریزی صورت می گیرد. 

 

وی در مورد صدقه Qr نیز افزود: در پرداخت صدقه، بارکد Qr راه اندازی شد و ۴۰۰ هزار  برگه بارکد تهیه و در اختیار مشترکین قرار می گیرد و از این طریق مردم نوعدوست می توانند به سهولت صدقه را  از طریق تلفن همراه پرداخت کنند.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: سامانه پیشنهادات کمیته امداد راه اندازی شد و مردم نیک اندیش مازندران می توانند با پیشنهادات خود در تصمیم سازی برای مدیریت خیر و احسان در استان و پویایی سازمان های حمایتی مشارکت کنند.

 

«محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری هم در این دیدار با تقدیر از خدمات کمیته امداد به نیازمندان، نسبت به مشارکت و همراهی با این نهاد در کمک به جامعه هدف اعلام آمادگی کرد. 

پایان پیام/286

نظر شما