شناسهٔ خبر: 52221474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پایان مسابقات بسکتبال نونهالان خوزستان / دبیر هیات: در مسیر پیشرفت هستیم

پریسا زنگنه منش

مسابقات بسکتبال نونهالان خوزستان با قهرمانی تیم آینده سازان اهواز به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

خاوری دبیر هیات بسکتبال خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این رقابت ها روز گذشته ششم بهمن ماه در اهواز به پایان رسید که تیم آینده سازان اهواز به قهرمانی رسید، تیم حدادی اهواز نایب قهرمان شد و تیم شهرستان بندر ماهشهر در رده سوم قرار گرفت.

وی با اشاره به پخش تلویزیونی این مسابقات، گفت: برای اولین بار این اتفاق بسیار مهم در تاریخ بسکتبال نونهالان خوزستان افتاد و ثمره این کار ارزشمند را در سال های آینده در بسکتبال بزرگسالان استان خواهیم دید.

دبیر هیات بسکتبال خوزستان افزود: بسکتبال خوزستان با کادر جوان، مسیر پیشرفت خودش را دنبال می کند. ما با برنامه ریزی منسجم به دنبال پیشرفت بسکتبال خوزستان خواهیم بود و مسابقات در تمام رده های سنی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی در پایان نیز بیان کرد: از زحمات آقای پیرعباسی رییس هیات بسکتبال خوزستان تشکر  می کنم. او با تلاش برای پخش تلویزیونی این مسابقات و انجام این کار ارزشمند آن چنان انگیزه ای به این نونهالان داد که در رشد و پیشرفت این نونهالان تاثیر بسزایی خواهد داشت. همچین از آقایان احسان مسرتی، ارسلان حافظی، محسنی، کیانی، برادران مدحجاوی و تمامی مربیان و بازیکنان که انصافا برگ زرینی را در تاریخ مسابقات نونهالان رقم زدند، تشکر می کنم.

انتهای پیام

نظر شما