شناسهٔ خبر: 52220334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس اداره راه و شهرسازی:

۲۹۰۰ مترمربع زمین برای ساخت خانه تکواندو کاشان اختصاص یافت

کاشان - ایرنا - معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی کاشان از اختصاص ۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع زمین برای ساخت خانه تکواندو این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجتبی آراسته روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این پلاک از زمین‌های فرعی ۲۵ هزار و ۵۱۳ از ۱۵ اصلی در چهار راه خبرنگار واقع در مرحله یک منطقه ناجی‌آباد کاشان واقع شده است.

وی افزود: این قطعه زمین به درخواست اداره ورزش و جوانان پس از پیگیری‌های فرمانداری، اداره راه و شهرسازی کاشان و اداره کل استان اصفهان به اداره ورزش و جوانان این شهرستان واگذار می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان کاشان نیز گفت: قرار است در این قطعه زمین افزون بر ساخت خانه تکواندو، سالن ورزشی تخصصی رشته تکواندو نیز ساخته شود.

محمدجواد سلامیان‌زاده ادامه داد: تکواندو از جمله رشته‌های ورزشی قدیمی در کاشان محسوب می‌شود که در برهه‌ای از زمان در لیگ هم تیم داشته است.

وی با اشاره به اینکه کاشان اوایل بهمن امسال میزبان مسابقه‌های قهرمانی تکواندو کارگران کشور بود، افزود: این رشته ورزشی در کاشان بسیار فعال و پرطرفدار است.

همچنین دبیر هیات تکواندو کاشان گفت: این شهرستان نزدیک به یک‌هزار تکواندوکار سازمان یافته و ۲۵ باشگاه در این رشته دارد.

سیدمهدی سجادی با اشاره به قهرمانی و نایب قهرمانی اخیر تیم‌های بانوان و مردان کاشان در مسابقه‌های قهرمانی کارگران کشور به میزبانی این شهرستان اظهار امیدواری کرد که ساخت خانه تکواندو زمینه موفقیت بیش از پیش ورزشکاران این رشته را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی فراهم کند.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود و تا پیش از شیوع کرونا در سال گذشته نزدیک به ۱۴ هزار ورزشکار سازمان‌یافته فعال در ۴۰ رشته ورزشی داشت.

این شهرستان دارای نخستین تمدن یکجانشینی و شهرنشینی به قدمت سیلک (هفت هزار سال) است و در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما