شناسهٔ خبر: 52216806 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جنبش انصارالله:

صدای ملت یمن هرگز خاموش نمی شود/ محاصره دیر یا زود شکسته می شود

دفتر سیاسی جنبش انصارالله با علام اینکه ائتلاف متجاوز سعودی هرگز قادر به خاموش کردن صدای ملت یمن نخواهد بود، تأکید کرد که محاصره علیه ملت یمن دیر یا زود شکسته خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله با صدور بیانیه‌ای از اعلام همبستگی آزادگان جهان با ملت یمن پس از حملات اخیر ائتلاف متجاوز سعودی قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: ما از همه کسانی که از مردم عزیز یمن حمایت کرده و همبستگی و پشتیبانی خود را از آنها اعلام کردند، عمیقاً تشکر و قدردانی می‌کنیم. این بیانیه‌ها و اعلام همبستگی با ملت یمن که در چند روز اخیر شاهدش بودیم، گویاترین پیام مبنی بر اتحاد احساسات آزادی خواهانه در جهان است.

جنبش انصارالله افزود: ائتلاف متجاوز سعودی هرگز قادر نخواهد بود صدای ملت یمن را خاموش کند و محاصره این ائتلاف علیه یمن دیر یا زود شکسته خواهد شد. تداوم محاصره فراگیر علیه کشور ما بیانگر ترس و هراس شدید از فاش شدن ماهیت ائتلاف متجاوز سعودی است.

در این بیانیه تأکید شده است: استقامت و پایداری ملت صبور یمن علیه توحش و تجاوز ائتلاف سعودی، استقامت به خاطر تحقق آزادی، کرامت و انسانیت است. تجاوز ائتلاف متجاوز آمریکایی، سعودی، اماراتی، صهیونیستی‌و انگلیسی علیه یمن، تجاوزی آشکار علیه همه بشریت است.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در پایان بیانیه خود ضمن قدردانی از آزادگان جهان برای ابراز همبستگی با ملت یمن تأکید کرد: ملت یمن مواضع و پشتیبانی‌های آزادگان از خود را هرگز فراموش نخواهد کرد.

این بیانیه در حالی صادر می‌شود که «طه المتوکل» وزیر بهداشت یمن، آمار نهایی قربانیان جنایت فجیع ائتلاف سعودی در استان صعده را ۹۱ شهید و ۲۳۶ زخمی اعلام کرد.

حملات هوایی متجاوزان سعودی به صنعا و سایر استان‌های یمن نیز افزایش یافته است.

نظر شما