شناسهٔ خبر: 52216370 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سیاوش از این ورزشگاه بازی ملی می‌خواهد (عکس)

سیاوش یزدانی امیدوار است حتی در صورت عدم حضور در دیدار فردا، سه شنبه برابر امارات به میدان برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، از زمان حضور مارک ویلموتس بر روی نیمکت ایران، سیاوش یزدانی در اردوهای مختلف تیم ملی حضور داشت. پس از روی کار آمدن دراگان اسکوچیچ در تیم ملی و هم‌زمانی آن با عملکرد بسیار خوب مدافع باتجربه آبی‌ها در ترکیب استقلال، حضور سیاوش در لیست‌های تیم ملی نیز افزایش یافت.

 

با وجود دعوت‌های متعدد این بازیکن به تیم ملی، اما هنوز یزدانی موفق به حضور در ترکیب ایران نشده و جای خالی یک بازی ملی در کارنامه حرفه‌ای سیاوش، به‌شدت حس می‌شود.

 

مدافع استقلال در لیگ بیست‌و‌یکم یکی از بهترین‌های نیم فصل نخست بوده و توانسته است با کمک سایر هم تیمی‌هایش، بهترین خط دفاعی دوره فعلی رقابت‌های لیگ برتر را تشکیل دهد.

 

بدشانسی بزرگ یزدانی، هم‌زمانی دوران ورزشی او با رقبای سرسختی چون شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی، مجید حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی است. با این حال، عملکرد این مدافع بلند قامت دست‌کمی از این رقبایش ندارد و او نیز شایستگی حضور در ترکیب تیم ملی را دارد.

 

با توجه به غیبت ستاره‌های مطرح تیم ملی در دیدار برابر عراق، ممکن است که دراگان اسکوچیچ ریسک تغییر در آرایش خط دفاعی تیمش را بزند و با ترکیب همیشگی خود وارد زمین مسابقه شود. با این حال در صورت پیروزی تیم ملی در بازی فردا و قطعی شدن صعود به جام جهانی، سایر ملی‌پوشان که فرصت کمی برای حضور در ترکیب را به‌دست آورده‌اند، می‌توانند در دیدارهای بعدی جزو نفرات اصلی تیم اسکوچیچ باشند.

 

سیاوش یزدانی یکی از این نفرات است که لیاقت حضور در ترکیب تیم ملی را داشته و به نظر می‌رسد در صورت قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی در بازی فردا، برای تقابل هفته آینده برابر امارات در استادیوم آزادی به امثال یزدانی فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی برسد.

 

 

نظر شما