شناسهٔ خبر: 52216171 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در پی درگذشت جانباز محمود عاطفی

تسلیت هیات رزمندگان اسلام گیلان

هیات رزمندگان اسلام گیلان درگذشت جانباز انقلابی، حاج محمود عاطفی را با صدور پیامی تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ در متن این پیام تسلیت آمده است:
در طول دوران پرافتخار انقلاب اسلامی عده‌ای با نثار خون پاک خود در راه اعتلاء ارزش‌ها به شهادت رسیدند و چراغ هدایت خلق شدند.

جمعی دیگر ایثار را به نهایت رساندند و هم با شهدا هم نفس شدند و هم بعد از آن‌ها پاسداری از ثمر خون شهدا را رسالت خویش دانستند و با تحمل رنج‌های بسیار، دمی از مسیر الهی خود پاپس نکشیدند واینان به حق در درگاه الهی اجری والا دارند.

سردار جانباز هشت سال دفاع مقدس حاج محمود عاطفی به یقین در زمره رادمردانی است که در راه اعتقاداتش هر آنچه داشت بی منت نثار کرد و خود در جبهه‌ها حضوری مستمر داشت تا اینکه به مقام جانبازی نایل شد.

وی در شهادت ۲ برادرش مردانه و استوار ایستاد و بعد از پایان هشت سال دفاع مقدس وارد عرصه مبارزه با تهاجم فرهنگی شد و در سنگر بسیج صدا و سیما و هیات رزمندگان اسلام و مسولیت‌های مرتبط، این بار پاسدار ارزش‌هایی شد که دشمنان داخلی و خارجی بی رحمانه بر آن‌ها می‌تاختند.

حاج محمود عاطفی در تجمیع یاران انقلاب اسلامی تا آخرین نفس کوشید و عروج شهادت گونه اش بر اثر عوارض، آخرین برگ زرین زندگی مجاهدی بود که اینک در کنار برادران شهیدش در جوار قرب الهی است.

عروج شهادت گونه سردار جانباز سپاه اسلام حاج محمود عاطفی را به محضر صاحب الامر عج الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حقشان ، امام خامنه‌ای عزیز و بیت معظم و معزز عاطفی و مردم شهید پرور گیلان تسلیت می‌گوییم و از درگاه الهی برای بازماندگان صبر و اجر خواهانیم.

حضور امت حزب الله در این مراسم پاسداشت حماسه حضور رادمردانی است که برای اعتلای اسلام عزیز جان خود را عاشقانه نثار کردند.

نظر شما