شناسهٔ خبر: 52215515 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرهنگ ایثار، شهادت و مجاهدت باید همیشه زنده بماند

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: فرهنگ ایثار، شهادت و مجاهدت در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، مرتضی فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در راستای اجرای "طرح چهارشنبه‌های تکریم" که طرح ویژه دولت سیزدهم به منظور تقویت ارتباط دولت و جامعه ایثارگران است، عصر امروز (چهارشنبه ۶ بهمن‌ماه) به نمایندگی از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با خانواده شهید داوود منصوری دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

فرخی در این دیدار با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم آنهاست.

وی افزود: شهدا انسان‌های سرافراز و بزرگواری بودند که با فداکاری و گذشتن از جان شیرین خود، به ما عزت و آزادگی دادند و تکریم خانواده آنها وظیفه هر فردی است که نسبت به خون پاک شهدا ادای دین می‌کند. امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان‌ها و خون پاک این مجاهدان راه حق باشیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا، تقویت روحیه خدمتگذاری را در جامعه دوچندان می‌کند، یادآور شد: رشد و بالندگی کشور نیز مرهون فداکاری شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

فرخی تصریح کرد: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

وی تأکید کرد: این دیدارها موجب می‌شود تا فراموش نکنیم با ایثارگری این عزیزان بوده است که ما امروز در امنیت و عزت زندگی می‌کنیم. خانواده معظم شهدا با اهدای جان عزیزانشان در راه وطن، کار بزرگی انجام داده‌اند و به بهترین شکل به وظیفه خود را در قبال مردم عزیزمان عمل کردند.

معاون وزیر علوم در پایان یادآور شد: همه ما وظیفه داریم به پاس قدردانی از فداکاری این عزیزان، راه امام و شهدا را با حرکت در خط ولایت فقیه ادامه دهیم.

شایان ذکر است؛ مادر شهید منصوری نیز، با ابراز خرسندی از این دیدار، از اقدام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و فرخی، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اجرای طرح "چهارشنبه‌های تکریم" دیدار ماهانه با خانواده معزز شهدا و ایثارگران را در برنامه‌های خود قرار داده است. 

انتهای پیام/

نظر شما