شناسهٔ خبر: 52215021 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

دیدار با عراق برای ما سخت و مهم است

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دیدار مقابل عراق سخت و برای ما خیلی مهم است.

صاحب‌خبر -

علیرضا جهانبخش در نشست خبری پیش از بازی با عراق اظهار داشت: شرایط ما مثبت است و می‌دانیم فردا بازی فوق‌العاده سختی داریم. چند بازیکن‌مان را به خاطر کرونا در اختیار نداریم اما نفرات حاضر در اردو، به دنبال موفقیت تیم ملی هستند. هرچند صعود ما تا حد زیادی قطعی شده اما دیدار با عراق برای ما خیلی مهم است. 

جهانبخش عنوان کرد: عراق تغییراتی داشته و با تمام قوا در بازی فردا حاضر می‌شود. اما متأسفانه برخی بازیکنان‌مان را به دلیل کرونا در اختیار نداریم. برخی نفرات دیر به جمع ما اضافه شدند و مهدی طارمی هم هنوز به اردو اضافه نشده است. اما بازیکنانی که اکنون در اردو هستند از کیفیت و پتانسیل لازم برخوردار هستند تا با تمام قوا به مصاف عراق بروند. 

جهانبخش اضافه کرد: می‌خواهیم با قدرت مسیر خود را به جلو ببریم. خیلی‌ها در مورد صعود زودهنگام صحبت می‌کنند اما بازی فردا در این مسیر فوق‌العاده اهمیت دارد و دیدار خیلی سختی خواهد شد.

دیدار با عراق برای ما سخت و مهم است

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم در دیدار فردا با قدرت به زمین برویم شرایط مناسبی داشته باشیم تا راه صعودمان همواره‌تر شود و این مسیر سخت به شکل خوبی به اتمام برسد. قطعاً دنبال این هستیم دل مردم ایران را شاد کنیم. 

جهانبخش درباره اینکه هفت سال پیش در بهمن ماه 93 و جام ملت‌های 2015 استرالیا تیم ملی مقابل عراق دیداری حساس داشت و اکنون چه تفاوتی بین دیدار فردا با آن مسابقه وجود دارد، گفت: همانطور که گفتم همیشه در تورنمنت‌های مختلف بازی‌های خیلی حساسی مقابل عراق انجام دادیم. آن بازی یکی از عجیب‌ترین و دراماتیک ترین دیدارهایی بود که مقابل عراق برگزار کردیم. حق ما بود در آن بازی ببریم و در آن توررنمنت به مرحله بعد برویم اما چنین اتفاقی نیفتاد. بعد از هفت سال در شرایط متفاوتی با عراق بازی می‌کنیم و این بازی می‌تواند صعود ما را قطعی کند.

وی اضافه کرد: این بازی حساس است، اما اکنون نسلی جدید با شرایط و تفکر متفاوت هستیم. کیفیت فوق‌العاده خوبی داریم  و مسیر را پیش می‌بریم. قطعا تفاوت ‌هایی بین بازیکنان دو تیم نسبت به چند سال پیش وجود دارد. ذهنیت، مسیر ما، همچنین کیفیت و خواسته بازیکنان ما خیلی بزرگ‌تر شده و این نسل از فوتبال ما نسبت به کیفیتش خواسته‌های بزرگ تری دارد. قطعاً می‌خواهیم به آرزوهای بزرگ‌مان برسیم و یکی از  آرزوهای ما این است که بتوانیم قدم بزرگی برداریم و به جام جهانی صعود کنیم. ان‌شاءدالله نتیجه بگیریم و به جام جهانی برویم.

 

نظر شما