شناسهٔ خبر: 52214805 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده ارتش:

آمادگی نیروهای مسلح موجب آزادی و آزادگی کشور است

امیر دریادار سیاری با اشاره به اهمیت آمادگی نیروهای مسلح پس از دفاع مقدس گفت: امادگی نیروهای مسلح موجب آزادی و آزادگی کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در آیین بزرگداشت و تجلیل و تکریم  از پیشکسوتان ارتش گفت: این جلسات و تجلیل از پیشکسوتان سنت نکو و زیبایی است که باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.  دفاع مقدس یک مقطع تاریخی مهمی در تاریخ کشور ما است و با وجود اینکه ارتش رژیم بعث عراق و صدام را برای تهاجم به ایران  تا بن دندان تجهیز کرده بودند و با وجود همه آسیب هایی که به ارتش بعد از پیروزی انقلاب وارد شده بود و رژیم بعث فکر نمی کرد مقاومتی دربرابر آن صورت بگیرد.

 


معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به رشادت های نیروی زمینی در  جلوگیری از پیشروی ارتش بعث گفت:  نیروی هوایی با عملیات کمان ۹۹ و نخستین پاسخ نیروی هوایی ارتش در ساعات آغازین تهاجم ارتش بعث به ایران، بود و رژیم صدام فکر نمی کرد که در مدت کوتاهی پاسخ قاطعی از غیور مردان نیروی هوایی ارتش دریافت کند و همه ارتشیان و مردم ثابت کردند که میخواهند پای انقلاب و آرمانهای آن ایستاده و از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند.

 

وی اظهار کرد: با گذشت ۶۷ روز از جنگ تحمیلی نیروی دریایی کمر دشمن را شکست و به دشمن گفتند که گمان مبر هر بیشه خالی است.

 

امیر سیاری موفقیت ها و رشادت های رزمندگان و ارتشیان را مختص به دفاع مقدس ندانست و گفت: اگر چه جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۷ تمام شد اما نیروهای مسلح و ارتش پس از ان رها نبودند و استکبار جهانی جنگ اقتصادی ، تحریم و توطئه های مختلف را علیه ملت ایران ادامه داد و بدانید اگر آمادگی نیروهای مسلح نبود استکبار جهانی لحظه ای ما را به حال خود رها نمی کردند.

 


وی گفت: نیروهای مسلح  تا امروز با انجام رزمایش های مختلف در جهت خودکفایی و سازندگی افتمار افریدند و امادگی تمام نیروهای مسلح پس از دفاع مقدس اهمیتش کمتر از دفاع مقدس نیست و اگر این امادگی نبود استکبار به راحتی از کنار ما نمی گذشت.

 

وی با بیان اینکه امادگی نیروهای مسلح موجب آزادی و آزادگی کشور است ادامه داد: در عرصه بودن و اعلام آمادگی و جنگندگی فرزندان انقلاب در نیروهای مسلح باعث شده که کشور از شر توطئه های مختلف دشمن در امان بماند و این آمادگی باعث شده که آنها جرات تعرض به ایران را در سالهای بعد از دفاع مقدس به خود ندهند.

 

معاون هماهنگ کننده ارتش ارزش کار پیشکسوتان و مجاهدان را بسیار بالا دانست و گفت: مجاهدت های مختلف شما  پیشکسوتان موجب افتخارات امروز ارتش و کشور است. نیروهای مسلح امادگی ان را دارند که توان و بازدارندگی خود را به نمایش بگذارد تا دشمن علیه ناموس و کشور نتواند اقدامی انجام دهد.

پایان پیام/34

نظر شما