شناسهٔ خبر: 52214802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز فارس:

افتتاح ۱۰۹ طرح گاز‌‌رسانی در زرقان به مناسبت دهه مبارک فجر

حسینی گفت: در آستانه دهه فجر ۱۰۹ طرح گاز‌‌رسانی در زرقان افتتاح شد و با افتتاح این طرح ها شهرستان زرقان با ضريب نفوذ صد در صدی گاز طبيعی در فهرست شهرستان های سبز گازرسانی كشور قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  شیراز ،  «غلامعباس حسینی»، امروز (چهارشنبه 6 بهمن) با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه دهه فجر طرح‌ گازرسانی به 12 روستا و 97 واحد صنعتی زرقان امروز با حضور استاندار و مسئولان فارس به بهره برداری رسید و بدین ترتیب 109 طرح گاز‌‌رسانی در زرقان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس افزود: گاز طبیعی در این طرح به 524 خانه در روستاهای مهمان آباد، مقرب 1و2، دولت آباد، ملک آباد، اکراد، لاهیجی آباد، دژ آباد، صدر آباد، خیر آباد، فیض آباد و فیروزی رسید و 97 واحد تولیدی و صنعتی نیز به شبکه گاز شهری متصل شدند.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح، زمینه توسعه صنایع بزرگ و کوچک شهرستان صنعتی زرقان فراهم شده است و امکان تامین گاز نواحی صنعتی شمال شرق شیراز نیز برای بیش از 20 سال امکان پذیر شده است.

حسینی اعلام کرد: طرح گازرسانی زرقان با 109 کیلومتر لوله گذاری پلی اتیلن و فلزی، نصب 2 ایستگاه تقلیل فشار و یک دستگاه صاعقه گیر و 61 میلیارد  تومان هزینه اجرا شده و با افتتاح این طرح ها شهرستان زرقان با ضريب نفوذ صد در صدی گاز طبيعی در فهرست شهرستان های سبز گازرسانی كشور قرار گرفت.

پایان پیام/664

نظر شما