شناسهٔ خبر: 52214403 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سکوت فدراسیون درباره هاشمیان شکست

فارس

مربی تیم فوتبال ملی کشورمان در روزهای اخیر در تمرینات تیم ملی حضور پیدا نکرده اما فدراسیون فوتبال در این باره سکوت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال برای بازی با عراق چند روزی است در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده اما وحید هاشمیان در تمرینات حضور ندارد.

خبرنگارانی که امروز به محل تمرین تیم ملی مراجعه کردند غیبت مربی تیم ملی را جویا شدند اما برخی از مسئولان فدراسیون با تعجب از خبرنگاران سؤال کردند، مگر آقای هاشمیان را ندیدید؟! 

طبق پیگیری‌ها هاشمیان مشکل ابتلا به کرونا ندارد و ظاهراً اختلافات وی با فدراسیون فوتبال باعث عدم حضور وی در تمرینات تیم ملی شده است. البته کریم باقری نیز که دیگر دستیار اسکوچیچ است امروز برای اولین‌بار در تمرین تیم ملی شرکت کرد تا دستیار ایرانی اسکوچیچ به تنهایی در محل تمرین به وی کمک کند.

در این باره با حسین شریفی تماس گرفتیم اما وی اعلام کرد مسائل مربوط به تیم ملی در اختیار محمودرضا رضایی مدیر رسانه‌ای تیم ملی است. 

پیگیری‌های برای دلایل غیبت هاشمیان به تماس با مدیر رسانه‌ای تیم ملی منجر شد که او هم اعلام کرد باید در این باره با سرپرست تیم ملی صحبت کند. او با کمال تعجب گفت هاشمیان در تمرین امروز حضور داشت شما او را ندیدید؟!

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال سیاست سکوت را در ماجرای غیبت مربی تیم ملی در پیش گرفته و در آستانه دیدار حساس با تیم ملی عراق قصد شفاف‌سازی را در این زمینه ندارد.

نظر شما