شناسهٔ خبر: 52211658 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سردار، اسیر روس‌ها/ طارمی نیمه شب می‌رسد

دو مهاجم تیم ملی فوتبال ایران برای اضافه شدن به اردوی تیم، با مشکلات متفاوتی روبرو هستند.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران فردا (پنجشنبه) از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی میزبان عراق است و در صورتی که برنده شود، به جام جهانی 2022 قطر صعود می‌کند. چند بازیکن تیم ملی نمی‌توانند در بازی با عراق یوزها را همراهی کنند؛ آزمون،‌ نوراللهی، حسینی و حاج‌صفی به دلیل ابتلا به کرونا و طارمی به دلیل گرفتار شدن در ترکیه!

امروز خبر رسید که تست کرونای آزمون و حاج‌صفی منفی شده و آنها می‌توانند به اردوی تیم ملی اضافه شوند اما سرپرست تیم ملی می‌گوید مسئولان باشگاه زنیت روسیه اجازه خروج آزمون از قرنطینه را نمی‌دهند. کرونای این بازیکن منفی شده اما باشگاهش گفته که به دلیل نداشتن تمرین، لزومی ندارد در اردوی تیم ملی شرکت کند. ما به شدت اصرار داریم او به تهران بیاید. باشگاه زنیت می‌گوید وقتی سردار مصدوم است وقتی به تیم ملی بیاید جز این که مصدومیتش تشدید شود حاصل دیگری ندارد. ما به AFC و باشگاه زنیت نامه نوشیتم و حتی تلفنی با مسئولان باشگاه‌شان صحبت کردیم.

او درباره وضعیت مهدی طارمی هم گفت: در حال استفاده از همه ظرفیت‌ها هستیم تا با یک هواپیمای اختصاصی او را به ایران بیاوریم. با شرکت‌های هواپیمایی مختلف هم در ایران و هم در ترکیه صحبت کردیم و به دنبال این هسیتم که هرچه زودتر طارمی را به ایران بیاوریم. درحال حاضر پرواز ساعت: ۱۱:۴۵ آنتالیا به تهران را برای طارمی گرفته‌ایم تا با آن پرواز به تهران بیاید.

نظر شما