شناسهٔ خبر: 52211372 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حمید درخشان در گفتگو با ایلنا

با این شرایط سال بعد نیز پرسپولیس از آسیا حذف می‎‌شود/ وزیر بعد از 5 ماه یادش آمد تیم مدیرعامل ندارد

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است وزیر ورزش باید پاسخگو شرایط بحرانی پرسپولیس بخاطر تصمیماتی که گرفته است باشد.

صاحب‌خبر -

حمید درخشان پیشکسون باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص اعتصاب بازیکنان و عدم برگزاری تمرینات این تیم گفت: این اتفاق برای اولین بار نیست که رخ می‌دهد و آخرین بار نیز نخواهد بود. پرسپولیس همیشه با این مشکلات و معضلات روبه‌رو بوده است و این در شان کسی که 5 دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شده است و به فینال آسیا صعود کرده نیست. خجالت آور است که با این روزمه دغدغه بازیکنان پرسپولیس باید دریافت مطالبات آنها باشد و هنوز بعد از 20 سال از برگزاری مسابقات لیگ هنوز درگیر این مشکلات هستیم و می‌گویم حرفه ای هستیم. 

وی افزود: همه جای ما می‌لنگد بعد که از آسیا حذف می‌شویم می‌گویم چرا؟ بس است خجالت بکشید. هیچ جای این فوتبال حرفه ای نیست. این فوتبال آماتور آماتور است و چیزی برای گفتن ندارد و ما فقط برای دلخوشی الکی داریم مسابقات را برگزار می‌‌کنیم. 

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: مدیران فوتبال از تهیه امکانات عاجز هستند و برای فراهم کردن شرایط باید زد و بند کنند و به افراد دیگری  روی بزنند تا بلکه بتوانند کاری بکنند. کادرفنی و بازیکنان از صدری حمایت کردند او تازه با اسپانسر جدید قرارداد بسته بود بعد وزیر یادش افتاد که پرسپولیس بعد 5 ماه مدیرعامل ندارد و تیم مدیریتی جدید را انتخاب کرد. اسپانسرها در باشگاه نخوابیدن که یکی بیاید و رفت بعدی بیاید جانشین آن بشود و پول بدهد تا ما خرج کنیم. باید ریشه کار را درست کرد. صدری اسپانسر را آورد حالا با حضور درویش آنها رفتند؟ چرا مدیران در پرسپولیس ثبات ندارند تا بشواد حداقل آنها را قضاوت کرد تا یک نفر روی ریل می‌افتد باید جای خود را به کس دیگری بدهد.

درخشان اظهار داشت: وزیر و مجمع باید پاسخگو تصمیمات خود که به پرسپولیس لطمه زده است باشند. دوریش می‌خواهد چه کار کند؟ امروز رفت با اسپانسر قرارداد بست پول وارد باشگاه شد بعد او را بر می‌دارند و کس دیگری را می‌آورند دوباره مشکلات تشدید می‌شود دقیقا مثل الان. او هم مجبور است فقط وعده بدهد و همین موضوع باعث دلخوری بازیکنان می‌شود. با عوض کردن مدیران دردی از پرسپولیس دعوا نمی‌شود بد می رود بدتر می‌آید. حرف ما این است آقای وزیر تکلیف پرسپولیس را روشن کنید. امسال تیم از آسیا حذف شد از حالا باید به فکر سال بعد بود که فصل آینده این اتفاق رخ ندهد. پنجره باشگاه بسته استف رادوشوویچ رفته، اوساگونا شکایت کرده، بازیکنان پول نگرفتند با این شرایط پرسپولیس در نیم فصل هم نمی‌تواند بازیکن بگیرد خب چه مشکلی با این تیم دارید که به آن توجه نمی‌کنید؟ تا کجا باید از بازیکنان انتظار معجزه داشته باشیم. تا کجا بازیکن غیرت به خرج دهد؟ با این شرایط از همین الان می گوییم سال بعد نیز از آسیا حذف می‌شویم.

وی در خصوص بازی فردا تیم ملی ایران برابر عراق در مقدماتی جام جهانی و نبود چند مهره تاثیر گذار تیم ملی در این بازی گفت: هر چند بازی سختی پیش رو داریم اما با همین بازیکنانی که اکنون در اختیار داریم پتانسیل شکست عراق را داریم. امیدوار هستم بازیکنان جانشین تلاش کنند تا نبود برخی از ستاره های تیم ملی احساس نشود.  در هر صورت آرزو میکنم در بازی فردا به پیروزی برسیم تا با آسودگی خاطر به رقابت های جام جهانی صعود کنیم.

 

نظر شما