شناسهٔ خبر: 52211364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار آزادشهر:

آغاز زهکشی ۲۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی در دهه فجر/۳۴۹ شغل با بهره برداری از پروژه های اقتصادی ایجاد می شود

ملک حسینی گفت: در دهه فجر امسال ۱۶۶ میلیارد تومان پروژه در شهرستان آزادشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود که زمینه اشتغال ۳۴۹ نفر را فراهم خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حمید ملک حسینی» امروز «چهارشنبه ۶ بهمن» در نشست با ستاد خبری دهه فجر انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: شهرستان آزادشهر دارای ظرفیت های بالقوه بسیاری برای توسعه است که با توجه به همدلی بین مسئولان و رویکرد دولت مردمی آیت الله رئیسی امیدواریم مسیر پیشرفت و توسعه این شهرستان هموارتر شود.

 

فرماندار آزادشهر گفت: در ایام سالگرد چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان آزادشهر 83 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

 

ملک حسینی افزود: بیش از 62 میلیارد تومان از این پروژه ها قابل افتتاح و 104 میلیارد تومان از پروژه ها نیز قابل کلنگ زنی است.

 

وی همچنین توضیح داد: حدود 84 میلیارد تومان برای پروژه افتتاحی و کلنگ زنی در بخش اقتصادی و اشتغالزایی سرمایه گذاری شده که می تواند زمینه اشتغال 349 نفر را فراهم کند.

 

ملک حسینی گفت: یکی از پروژه های مهم و اثرگذاری که در دهه فجر امسال کلنگ آن به زمین زده خواهد شد، زهکشی 2 هزار و 200 هکتاری اراضی کشاورزی شهرستان آزادشهر بوده که پیش بینی اعتبار آن 60 میلیارد تومان است.

 

وی بیان کرد: افتتاح و نوسازی مدارس، بهره برداری از پروژه های بخش راه مانند دوربرگردان قره سو، افتتاح واحدهای مسکونی نوسازی و بهسازی شده در روستاها با اعتبار 22 میلیارد تومان و غیره از جمله این پروژه ها خواهد بود.

 

کلنگ زنی کارخانه تولید روغن از سبوس شالی، کارگاه های صنایع تبدیلی مانند بسته بندی حبوبات، تولید چیپس سیب زمینی با 8 میلیارد تومان سرمایه گذاری نیز از جمله پروژه هایی است که در دهه فجر امسال عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
 

پایان پیام/727

نظر شما