شناسهٔ خبر: 52208071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم فوتبال ایمان سبز شیراز، راهی مسابقات زیرگروه نوجوانان کشور شد 

شیراز-ایرنا- با قهرمانی تیم ایمان سبز شیراز در مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان فارس این تیم به عنوان نماینده این استان جواز حضور در رقابت های زیر گروه کشور را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ،در این رقابت ها که پس از یک سال وقفه به دلیل شیوع کرونا با شرکت  ۱۰ تیم در ۲ گروه برگزار شد، تیم های شرکت کننده به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند.

پس از انجام بازی های گروهی، تیم های ایمان سبز،پگاه پرسیا و آرمان از شیراز و پدیده کازرون راهی مرحله نیمه نهایی شدند و در نهایت تیم های پدیده کازرون و ایمان سبز شیراز به فینال راه یافتند.

دردیدار فینال این مسابقات که پنجم بهمن ماه در ورزشگاه انقلاب خرامه برگزار شد تیم ایمان سبز شیراز با نتیجه ۳ بر صفر از سد تیم پدیده کازرون گذشت و جام قهرمانی را به خود اختصاص داد و راهی مسابقات لیگ کشوری شد.

برق، پگاه پرسیا، ایمان سبز، آذرخش اسپورت و  آرمان از شیراز به همراه  هلال احمر گراش، شهید چمران لارستان، پدیده کازرون، آینده سازان رستم و ستارگان قادرآباد ۱۰ تیم شرکت کننده در مسابقات فوتبال برتر نوجوانان فارس در سال ۱۴۰۰ بودند.

سال ۹۹ رقابت های فوتبال برتر نوجوانان فارس به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و در سال ۹۸ هم تیم خلیج فارس شیراز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود.

نظر شما