شناسهٔ خبر: 52197026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استکبار جهانی بداند ما به هیچ وجه دست از مبارزه با کفر برنمی‌داریم

جانشین فرمانده نیروی قدس با اعلام اینکه فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار و مقاومت باید در جامعه جاری شود، گفت: ایادی استکبار بداند به هیچ وجه دست از مبارزه با اشرار، جبهه کفر و نفاق برنمی‌داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سردار محمدرضا فلاح‌زاده سه‌شنبه شب در همایش بین‌المللی چهلمین سالگرد حماسه مردم آمل در ششم بهمن سال ۱۳۶۰ که با حضور فرمانده‌هان ارشد جبهه مقاومت، مسؤولان کشوری، چهره‌های جهانی جبهه مقاومت، مدیران استانی و شهرستانی، خانواده شهدا و آحاد مردم در مصلای نماز جمعه برگزار شد، با تشریح حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ و نقش جنگل در اهداف کمونیست‌ها،اظهار کرد: حماسه ششم بهمن آمل سال ۶۰ باعث ماندگاری آمل و همه آملی‌ها در وصیت‌نامه سیاسی الهی امام راحل شد که باید درباره حماسه عظیم سال ۱۳۶۰ آمل روایتگری درستی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شمال کشور در طول تاریخ مهد علما و بزرگان فراوان بوده است، گفت: مبارزان جنگجوی مازندران در ششم بهمن سال  ۱۳۶۰ طومار کمونیست‌ها را درهم پیچیدند.

جانشین فرمانده نیروی قدس با اعلام اینکه کمونیست‌ها می‌خواستند با سقوط آمل، تمام مازندران، گیلان و شمال کشور را در اختیار بگیرند و به پایتخت برسند، افزود: ولی مردم آمل حماسه‌‌آفرینی کردند، جنگل را برای آنها ناامن کرده و حماسه آفریدند.

فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار و مقاومت در جامعه جاری شود

فلاح‌زاده با اشاره به اینکه مقاومت آمل به همراه خود مقاومت خرمشهر و دفاع هشت سال دفاع مقدس را در پی داشت البته امام راحل از مردم آمل تشکر و قدردانی کرد، متذکر شد:  آمریکا و ایادی استکبار باید بداند ما به هیچ وجه دست از مبارزه با اشرار، جبهه کفر و نفاق به سرکردگی استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی برنمی‌داریم و همیشه گوش به فرمان فرمانده کل قوا و ولایت فقیه هستیم.

وی با اشاره به بیانات امام راحل مبنی بر اینکه اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهند کرد، گفت: نسل جوان باید خود را به علما که طبیبان روح ما هستند، متصل کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمل افتخارآفرین و مردمان آن حماسه‌ساز هستند،افزود: مازندران دیار علما، فرهیختگان و برجستگان علمی است، در گوشه گوشه این استان شمالی کشور بزرگان و نوادر زیادی را سراغ داریم و در شهرستان آمل با دارا بودن علمای بزرگ و شاخص همانند آیت‌الله میرزاهاشم آملی، علامه ذوالفنون آیت‌الله حسن‌زاده آملی و آیت‌الله جوادی آملی افتخار اسلام، مکتب تشییع، شیعیان جهان اسلام، همه علما و عارفان راه دین اسلام است.

فلاح‌زاده با تأکید بر اینکه پیامبران، اولیا و همه بزرگان دین علمای ربانی و شهدا را دارای مقام شفاعت می‌دانند، تصریح کرد: پس باید متوسل به شهدا و علما شویم تا راه را پیدا کرده و به بیراهه نرویم.
 

وی با اعلام اینکه شهیدان دیار شمال کشور و مازندران در ۸ سال دفاع مقدس و بعد آن در دفاع از حرم اهل بیت و حریم ولایت و وطن افتخار آفریدند، متذکر شد: ما امروزه وامدار خانواده شهدا و صبر آنها هستیم که امام راحل آنها را چشم و چراغ مملکت می‌دانستند.

فلاح‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه پیامبر اسلام  (ص) فرمودند که برای ترویج اخلاق، تعلیم و رسالت مبعوث شدم، ادامه داد: تواضع پیامبر (ص) برای همیشه در تاریخ بی‌مثال است و ما هم باید در مسیر خدمت به مردم اهل بیت را سرلوحه کار قرار دهیم و همه مسؤولان با تواضع کامل، فروتنی، افتادگی، با عشق و محبت با مردم برخورد کنند زیرا این مهم از رسالت پیامبر اسلام است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام راحل قبل از آنکه استاد علم و فقه باشد معلم اخلاق و تواضع بود، بیان کرد: همه علما و شهدا اهل اخلاق و تواضع فراوان بودند و باید از آنها الگو بگیریم.

 

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن برای همیشه شهدا را زنده و در پیشگاه خود دارای رزق و روزی می‌داند، بیان کرد: بر ما است تا مزار شهدا را زیارت کنیم زیرا مزار شهیدان دارالشفا است و به خانواده شهدا و ایثارگران خدمت کنیم.

این مسؤول با اعلام اینکه فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار و مقاومت را باید در جامعه جاری کنیم، ادامه داد: امام خمینی (ره) بارها مقاومت را ستوده‌اند و از شهدا تجلیل و قدردانی کردند.

 

وی یادآور شد: باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم و از معرفت و بصیرت آنها درس بگیریم تا صراط مستقیم را ادامه داده و سعادت را در پیش بگیریم.

فلاح‌زاده با اشاره به اینکه هدایت و راهبری جامعه امروز به دست علما و فقها است، تصریح کرد: صبر، استقامت و ایستادگی مقابل ظالمان و مستکبران ایادی کفر باید ره‌توشه ما باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

نظر شما