شناسهٔ خبر: 52196803 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

بانوان با الگوگیری از حضرت زهرا(س) نسل های انقلابی تربیت کنند

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به ضرورت الگوپذیری از حضرت فاطمه(س) گفت: زنان جامعه باید زهرا(س) را به عنوان الگوی نمونه برای خود قرار دهند و در تربیت نسل های انقلابی، شجاع و فداکار کوشا باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  نجفقلی زاده سرائی در جمع اقشار مختلف زنان شهرستان ملکان افزود: حضرت زهرا(س) بهانه خلقت بودند وخداوند متعال تمامی خصوصیات ارزنده ای را که یک زن کامل باید دارا باشددر وجود نازنین آن حضرت قرار داده بودند.

وی ادامه داد: فاطمه(س) بهترین مادر برای فرزندانش، فداکارترین همسر برای شوهرش علی(ع) و دلسوزترین دختر برای رسول خدا(ص) بودند که در طول عمر کوتاه خود بعنوان بانوی نمونه در اسلام مطرح شدند و بهترین فرزندان را تربیت کردند.

حجت الاسلام سرائی اضه کرد: فاطمه(س) در عصری متولد و رشد یافتند که تولّد فرزند دختر ننگی برای خانواده محسوب می شد و مردم پیامبر را بدلیل اینکه فرزند پسر نداشت ابتر می نامیدند در حالی که خدا محبوبترین خلق خودیعنی حضرت زهرا(س) را به پیغمبر عطا و در شأن و منزلت حضرت زهرا(ص) سوره کوثر را نازل کردند که به معنای خیر کثیر است و حضرت زهرا منشا خیرات بسیاری برای امت اسلام بودند.

نظر شما