شناسهٔ خبر: 52196794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مقاومت مردم آمل در ششم بهمن برگرفته از مقاومت کربلا بود

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: مقاومت مردم آمل برگرفته از مقاومت کربلا در ششم بهمن بود.

صاحب‌خبر -

سردار محمدرضا فلاح زاده در مراسم گرامیداشت حماسه ۶ بهمن آمل که در مصلی بزرگ آمل برگزار شد، اظهار کرد: دو چهره نامدار، دو فیلسوف ودو مفسر کبیر مرحوم علامه حسن زاده آملی و آیت الله جوادی آملی که افتخار جهان اسلام و مکتب تشیع و حوزه‌های علمیه و افتخار استان و شهرستان شهیدپرور هستند.

وی تصریح کرد: شهرستان آمل با اهدای هزار و ۴۸ شهید که ۴۱ شهید در مواجهه با گروهک منافق ایستادگی کردند، نشان از معرفت و بصریت مردم این دیار دارد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سرداران استان و رزمندگان گمنام باید خاطرات این حماسه را روایت کنند، سردارانی که هر کدام از آنها در جنگ ۸ سال دفاع مقدس تأثیرگذار و دارای جایگاه بودند.

فلاح‌زاده تصریح کرد: مقاومت مردم آمل برگرفته از مقاومت کربلا بود که گروهای تکفیری القاعده و داعش را به نابودی کشاند، ملت عراق و افغانستان کاری کردند که آمریکا را در باتلاق گرفتار کرد و مجبور به ترک این کشورها شد.

وی گفت: دستاورد آن همین بس که امام (ره) در سه مرتبه از ایثار و مجاهدت آنان تشکر کردند و مقام معظم رهبری بارها این مقاومت را ستودند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقاومت مردم را دستاورد بزرگی دانست و بیان کرد: در دوران انقلاب اگر مقاومت مردان مردی که زینت بخش این کشور هستند، امروز وضعیت چیز دیگری برای این شهرستان رقم می‌خورد.

وی با تاکید اینکه از دفاع مقدس باید فرهنگ صبر، استقامت، پایداری، از خودگذشتی را ترویج کنیم، خاطرنشان کرد: وظیقه نهایی ما ادامه راه روشن شهیدان آمل و دفاع مقدس و حرم است، دشمنان هم بدانند از بلندای حرا اماده ایم و از خم غدیر گذشتیم، دست از مبارزه با اشرار و جبهه کفر و نفاق به رهبری آمریکا و صهیونیست بر نخواهیم داشت.

فلاح‌زاده گفت: ضرورت دارد تا نسل جوان در راستای ادامه دادن راه شهدا یکی از شهدا را الگوی زندگی قرار و از معرفت آنها درس بگیرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تصریح کرد: وظیفه دوم ما خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و فرهنگ حماسه ششم بهمن است.

انتهای پیام

نظر شما