شناسهٔ خبر: 52196777 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار لرستان : جوانان گام دوم انقلاب باید در کنار بدنه دولت باشند

بهرام ستاری گفت: از پتانسیل جوان انقلابی در شهرستان‌ها استفاده می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به   گزارش   خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  ستاری روز سه شنبه در جریان دیدار جوانان گام دوم انقلاب در لرستان با بیان اینکه تنها کشور انقلابی که توانست ماهیت خود را حفظ کند، انقلاب اسلامی مردم ایران است، اظهار کرد: هرکسی در سایه انقلاب زندگی می‌کند باید اصل آن‌را باور و به آن یقین و ایمان داشته باشد.

او با بیان اینکه من نه اصلاح‌طلب و نه اصول‌گرا بلکه یک انقلابی هستم، افزود: در بحث مدیریتی باید انقلابی‌گری عمل کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به این‌که ما در صحنه جهانی به این مهم رسیده‌ایم که امروز به تقابل اسلام و استکبار رسیدیم و این برای نظام جمهوری اسلامی افتخار است، تصریح کرد: کسانی خودشان تا دیروز بر مسند بودند امروز همه چالش‌ها بعد از چهل و چند سال را جمع کرده و انتطار دارند تمامی آنها را دولت برطرف کند.

ستاری با بیان اینکه شما جوانان انقلابی گام دوم باید در کنار دولت باشید و در بسیاری از امور به آن کمک کنید، گفت: قرارگاه گام دوم جوانان انقلابی در لرستان باید در هر زمینه‌ای از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... در کنار دولت باشد و حمایت ار آن را رسالت خود بداند.

او با بیان این‌که اعتبارات حوزه اجتماعی مناسب است و باید در امور مربوطه از آن استفاده کرد، یادآورشد: ساماندهی حاشیه‌نشینی‌ها باید در اختیار جوانان گام دوم انقلاب قرار بگیرد چون بیشتر بر مشکلات آنها واقف هستند.

انتهای پیام

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه تمام سخنان مقام معظم رهبری در راستای نجات کشور و ارائه راه‌کار در این زمینه‌ها است، افزود: در بحث عمل به سخنان مقام معظم رهبری جوانان باید پای کار بیایند.

ستاری همچنین با اشاره به اینکه در بحث آسیب‌های اجتماعی و حاشیه شهرها می‌توانستیم بسیار عمیق‌تر به آنها توجه کنیم تا الان حاشیه‌های شهر را نداشته باشیم، گفت: در حال حاضر نیز  نمی‌توانیم آنها را به حال خود بگذاریم باید در این زمینه نقطه عملیاتی برای آنها تشکیل شود.

 

ستاری با اشاره به اینکه کسی که برای دولت قبلی سینه چاک بوده نمی‌تواند در بدنه دولت باشد، افزود: از پتانسیل جوان انقلابی در شهرستان‌ها استفاده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: انتصابات در شهرستان‌ها با تایید فرمانداران انجام خواهد گرفت و فرمانداران باید از بدنه تخصصی و انقلابی شهرها استفاده کنند‌.

انتهای پیام

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما