شناسهٔ خبر: 52196445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس سازمان صمت استان همدان:

امروز صنعتگران ما در جبهه اقتصادی می‌جنگند

همدان-رئیس سازمان صمت استان همدان گفت: امروزه صنعتگران ما در جبهه اقتصادی می‌جنگند و دغدغه‌مند هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد شانیان در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان ضمن تشکر اعتماد آقای استاندار و وزیر صمت اظهار کرد: امیدوارم که کارنامه موفقی داشته باشم که این اعتماد را به نحو احسن پاسخگو باشم.

وی ابراز کرد: در شرایط سختی به سر می‌بریم و نیاز به کمک همه جانبه مردم و مسئولان داریم تا شاهد تحولات بزرگی باشیم چرا که کارها و برنامه‌های بزرگی در پیش است.

رئیس سازمان صمت استان همدان با اشاره به اینکه کارکنان سازمان صمت استان همدان از بهترین‌‌ها هستند، عنوان کرد: امروزه صنعتگران ما در جبهه اقتصادی می‌جنگند و دغدغه‌مند هستند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی با هماهنگی وزارتخانه و طبق سیاست ‌های دولت سیزدهم تنظیم شده است، تصریح کرد: ما تلاش خواهیم کرد طبق اولویت‌بندی‌ها برنامه موفقی داشته باشیم.

شانیان با تاکید بر اینکه تلاش ما چرخاندن چرخه سنگین اقتصاد و حمایت از تولیدکنندگان است، گفت: باید واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل احیا شود و دیگر واحدها که مشغول به کار هستند با ظرفیت بالاتری به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه در بخش معدن به طور قطع اقداماتی انجام شده اما می‌تواند بهتر باشد تا با برنامه منسجمی بتوانیم ارزش افزوده ایجاد کنیم، تصریح کرد: باید صنایع معدنی بیشتری راه‌‎اندازی و فرآوری مواد معدنی با برنامه‌ریزی بهتری انجام شود.

رئیس سازمان صمت استان همدان با بیان اینکه دولت در زمینه بازرگانی داخلی و خارجی اقدامات خوبی انجام داده است و در همین عمر کوتاه دولت شاهد تفاهم‌‌نامه‌‌های خوبی بوده‌ایم، یادآور شد: دیپلماسی اقتصادی خوبی شکل گرفته و امیدواریم‌ استان همدان هم در آن تفاهم‌نامه‌ها نقشی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بدون شک یک اتفاق خوب اقتصادی با یک نفر رقم نمی‌خورد، خاطرنشان کرد: به همکاری دستگاه ‌های مختلف استانی نیازمندیم و رسانه‌‌ها در بخش جهاد تبیین کمک کنند.

امروز صنعتگران ما در جبهه اقتصادی می‌جنگند

* سازمان صمت استان در طول چند سال جز سازمان‌های برتر بوده است

رئیس سابق سازمان صمت استان همدان نیز با بیان اینکه ۲۷ سال کارمند سازمان صمت و خدمتگزار مردم بودم،‌ اظهار داشت: از این پس نیز به عنوان عضو کوچکی از سازمان صمت از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

حمیدرضا متین  با بیان اینکه سکان چرخه را به آقای شانیان می‌دهیم گفت: اگر موفقیتی بوده با مشارکت معاونین سازمان و همکاران به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه ممکن است برخی نقدهایی به عملکرد ما داشته باشند و توانسته باشیم آنها را راضی کنیم، یادآور شد: مردم باید بدانند که به دلیل شرایط جامعه فشار کار خیلی بالا بود.

رئیس سابق سازمان صمت استان همدان با بیان اینکه در شرایط اوج کرونا وضعیت ما بسیار سخت و طاقت فرسا شده بود، تصریح کرد: دو شرکت بافتینه و بافتسان در این دوران کمک بزرگی به بهبود اوضاع استان کردند.

وی با اشاره به اینکه سازمان صمت استان در طول چند سال جز سازمان‌های برتر معرفی شده است، خاطرنشان کرد: همکاری خوبی بین اتحادیه‌های صنفی و سازمان صمت برقرار بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما