شناسهٔ خبر: 52196404 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

وزیر کشور:

عده‌ای اصرار داشتند مردم را در روزهای برفی بترسانند

وزیر کشور گفت: عده‌ای اصرار داشتند که در این روزهای برفی با دروغ‌پراکنی مردم را بترسانند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، احمد ‌وحیدی وزیر کشور امشب در جلسه ستاد بحران استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم(س) استانداری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک این ایام و در پیش بودن دهه مبارک فجر اظهار داشت: در طول این روزهای اخیر وضعیت استان را از استاندار کردستان پیگیر بودم.

وی با بیان اینکه بارش‌های اخیر شادی مضاعفی برای مردم کردستان ایجاد کرد گفت: بارش‌های اخیر باعث حل مشکلات بخش کشاورزی مناطق کشور شد در حالی‌ که اوایل سال پیش‌بینی این بود که سال کم‌آبی باشد اما خوشبختانه اینها محقق نشد و لطف و برکات الهی جایگزینش شد.

وزیر کشور با بیان اینکه نگران خالی‌ شدن سدها و زحمات و دسترنج کشاورزان بودیم که خوشبختانه با عنایت الهی دغدغه‌ها برطرف شد تصریح کرد: حجم بارش‌های اخیر در طول 15 سال و در استان کردستان در چند دهه گذشته بی‌سابقه بود اما تدبیر بسیار خوب بود و آسیب فوتی نداشتیم.

وی با بیان اینکه در بارش‌های اخیر با همکار پلیس و راهداری جاده‌ها به‌موقع کنترل شد، افزود: از سپاه، ارتش، هلال‌احمر و خود مردم که به یاری گرفتاران در برف شتافتند، تشکر می‌کنم.

وحیدی با ابراز خرسندی از اینکه هیچ روستایی در استان کردستان مسدود نیست، بیان کرد: عدهه‌ای اصرار دارند که مردم را بترسانند و با دروغ‌پراکنی دنبال انحراف افکار عمومی هستند.

نظر شما