شناسهٔ خبر: 52196361 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در کرمانشاه؛

۴۱ درصد میزان مصرف برق در بخش خانگی است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه: ۴۱ درصد میزان مصرف برق در بخش خانگی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمد مرادی در برنامه گفتگوی ویژه خبر  شبکه استانی زاگرس با اشاره به اینکه ۸۱۱ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی و عمومی و اداری وجود دارد گفت: از این تعداد ۶۳۰ هزار مشترک در بخش خانگی است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه از این تعداد مشترک خانگی ۱۰ درصد را مشترکان کم مصرف و ۲۵ درصد را هم مشترکان پرمصرف تشکیل می دهند خاطر نشان کرد: بقیه مشترکان هم بر اساس الگو برق مصرف می کنند.
مرادی به  بارش برف در روز‌های اخیر و کولاک شدید بوِیژه در مناطق غربی استان و اورامانات اشاره کرد و اظهار داشت: ۲۱۹ روستا و ۵ شهر در این مدت با قطعی برق روبرو شدند که با برنامه ریزی‌های انجام  شده تلاش شد بعد از رفع انسداد راهها در اولین فرصت قطعی برق در این مناطق بر اساس اولویت بندی‌های انجام شده مرتفع شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه در چهار ماهه دوم امسال نسبت به چهار ماهه اول میزان سرقت از نظر تعداد بیش از ۳۰  درصد و از نظر ریالی ۴۴ درصد کاهش یافت گفت: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده سرقت موارد را با شماره های  ۱۱۰ یا  ۱۲۱ در میان بگذارند.
مرادی با اشاره به همکاری دستگاههای قضایی و انتظامی  در کاهش این آمار افزود: از افرادی که در کاهش سرقت نقش داشته باشند تقدیر خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در ادامه به خسارت ناشی از خاموشی‌ها اشاره کرد و گفت: افراد خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به  ۱۹  مرکز خدماتی در استان نسبت به تکمیل فرم به منظور پرداخت خسارت برآورد شده توسط بیمه اقدام کنند. 

نظر شما