شناسهٔ خبر: 52196347 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشکیل کارگروه تخصصی رسانه ملی و کمیسیون اقتصادی مجلس

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:کارگروه تخصصی میان کمیسیون اقتصادی مجلس و رسانه ملی برای پیشبرد اهداف اقتصادی مردم تشکیل خواهد شد.

صاحب‌خبر -
محمدرضا پورابراهیمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه دیدار با رئیس رسانه ملی درباره مباحث مطرح شده در جلسه گفت:نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی و رسانه ملی با هدف بررسی موضوع‌های مرتبط با رسانه ملی و اولویت‌های اقتصادی کشور برگزار شد.
وی ادامه داد: نگاه به گونه‌ای است که با تعامل دو سویه در حل مشکلات مردم موفق باشیم و یکی از موضوع‌های مهمی که در این جلسه عنوان شد، تشکیل کارگروه تخصصی میان کمیسیون اقتصادی مجلس و رسانه ملی بود.
اقای پورابراهیمی گفت: بررسی مسائلی که به منابع مالی و بودجه‌ای رسانه ملی مربوط می‌شود یکی از اهداف این کمیسیون است و درباره مسائل مربوط به استان‌ها و شهرستان‌ها هم قرار شد برای پوشش کامل از رسانه ملی استفاده شود؛ ارتقای سواد مالی و اقتصادی و استفاده از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی برای خلق ثروت از دیگر مسائلی بود که به ان‌ها اشاره شد.
وی گفت: امروز رسانه ملی یک تنه در مقابل رسانه‌های جبهه مقابل ایستاده و توانسته است با رویکرد تخصصی اثرگذار باشد و اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و مطالبه گری از جمله کار‌هایی است که انتظار می‌رود در رسانه ملی اتفاق بیفتد.
این نشست‌های مشترک میان کمیسیون اقتصادی مجلس و رسانه ملی ادامه دارد و قرار است جلسات بعدی در مجلس برگزار شود.

نظر شما