شناسهٔ خبر: 52196289 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تمام ظرفیت‌های سپاه برای امدادرسانی به مردم کردستان بکارگیری شد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در جریان بارش برف سنگین اخیردر استان، از تمام تجهیزات و امکانات سپاه برای کمک‌رسانی به مردم استفاده کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی امشب در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کردستان که با حضور وزیر کشور در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بارش برف در کردستان اگرچه دردسرهایی برای مردم و مسوولان داشت اما یک نعمت الهی بود و موجب خوشحالی مردم شد.

وی خاطرنشان کرد: همه مسوولان به فراخور خود با توجه به تجهیزاتی که داشتند به مسئله برفروبی در درون شهرها و برون‌شهری کمک کردند و در مجموع خروجی خوبی بدست آمد.

فرمانده سپاه کردستان خاطرنشان کرد: به دنیال بارش برف و کولاک در سطح محورها و شهرهای استان مشکلاتی بوجود آمد که به محض مشاهده این شرایط از ظرفیت‌های مختلف سپاه برای کمک به موضوع برفروبی و پیگیری مطالبات مردم استفاده کردیم.

وی تصریح کرد: جلسات متعددی در راستای مدیریت شرایط برگزار شد و در جلسه مدیریت بحران تقسیم‌بندی کاری برای نیروها انجام گرفت.

سردار حسینی یادآوری کرد: 15 دستگاه ماشین‌آلات، 8 دستگاه کمپرسی و 8 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس سپاه را برای برفروبی و جابجایی شهروندان بکارگیری کردیم.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که توزیع آرد دغدغه مردم و مسوولان استان شده بود، 50 دستگاه خودرو کمکدار سپاه و سایر نیروهای نظامی برای توزیع آرد، برف تکانی درختان و جمع‌آوری درختان شکسته مورد استفاده قرار گرفت.

فرمانده سپاه کردستان خدمات‌رسانی به مسافران در راه مانده در مرکز استان و شهرستان‌ها و توزیع غذای گرم در بین مسافران را از دیگر اقدامات سپاه بیت‌المقدس در شرایط روزهای برفی کردستان عنوان کرد.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما