شناسهٔ خبر: 52196063 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری هر شش نفر اعضای یک باندحرفه‌ای سرقت درسیستان و بلوچستان

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان،هر شش نفر اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت که مسلحانه اقدام به سرقت خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی می‌کردند به دام افتادند.

صاحب‌خبر -

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو در محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های خاش، ایرانشهر، نیکشهر و چابهار بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او گفت: تیم رسیدگی کننده به پروند موفق به شناسایی ۶ نفر اعضای یک باند مسلح شدند و با اشراف اطلاعاتی خود مخفیگاه آن‌ها را در شهرستان‌های خاش و ایرانشهر شناسایی کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  با حضور ۲ تیم عملیاتی از مأموران زبده پلیس آگاهی استان در این شهرستان‌ها هر ۶  عضو این باند، در ۲ عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار طاهری گفت: در این رابطه ۳ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که سارقان از آن‌ها در سرقت‌های خود استفاده می‌کردند توقیف و در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان یک قبضه سلاح کلاش، با ۷۵ تیر جنگی و یک قبضه سلاح غیر مجاز برنو با ۴۴ تیر جنگی به همراه بیش از یک کیلوگرم مواد افیونی کشف شد.

او گفت: متهمان بازداشت شده پس از انتقال به پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات تخصصی صورت گرفته تاکنون به ۸ فقره سرقت مسلحانه خودرو در سطح محور‌های جنوبی استان اقرار کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محور‌های مواصلاتی سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

نظر شما