شناسهٔ خبر: 52195950 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ورود سامانه بارشی به آذربایجان‌غربی از روز چهارشنبه

رییس اداره پیش بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: سامانه بارشی از روز چهارشنبه با آغاز فعالیت در مناطق مرکزی به تدریج استان را فرا می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی مهدی صابری رییس اداره پیش بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: اوج فعالیت سامانه بارشی چهارشنبه صبح و پنجشنبه شب خواهد بود که موجب کاهش دید در جاده‌ها، کولاک برف و لغزندگی جاده‌ها برای استان می‌شود و این شرایط تا پایان هفته پیش بینی می‌شود.

رییس اداره پیش بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: دمای هوای استان به صورت موقتی از شب گذشته رو به افزایش گذاشته به طوریکه دمای ارومیه ۶ درجه سانتی گراد افزایش یافته است اما این روند موقتی است و از روز جمعه مجدد هوا سرد می شود.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بارشی از استان گزارش نشده است، افزود: تکاب سردترین شهر منطقه در ۲۴ ساعت گذشته با دمای منفی ۱۵ درجه سانتی گراد بود.

صابری اضافه کرد: پیرانشهر با دمای مثبت هفت درجه سانتی‌گراد گرم ترین شهر استان بوده و دمای ارومیه نیز بین منفی ۹  و مثبت یک در نوسان بوده است.

انتهای پیام

نظر شما