شناسهٔ خبر: 52195853 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

یک عذرخواهی به مردم ایران بدهکارم

صادقی: کویتی‌ها گفتند حق نداری برگردی!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، افشین صادقی،  ملی‌پوش هندبال ایران در مورد پیروزی تیمش مقابل کویت در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه مسابقات جهانی گفت: بازی خیلی سختی مقابل کویت برگزار کردیم. از قبل هم می‌دانستیم که حریفان ما در آسیا تیم‌های بحرین، کره، قطر، کویت و ژاپن هستند. خوشبختانه ژاپن در این مسابقات شرکت نکرد و کار ما تا حدودی آسان شد ولی حتی اگر این تیم در مسابقات حضور داشت باز هم کسب سهمیه می‌کردیم.

ملی‌پوش هندبال ایران ادامه داد: کویت جنگید و بازی پایاپایی مقابل ما به نمایش گذاشت. آنها هم دوست داشتند کسب سهمیه کنند و خوشحالم که برنده از بازی خارج شدیم. عملکرد بازیکنان ایران بسیار خوب بود و همه با دل و جان و تمام توان خود به همراه کادر فنی تلاش کردند. همه به ما انرژی مثبت دادند. می‌خواستیم جهانی شویم و این خواسته، انجام شد.

صادقی که در لیگ کشور کویت بازی می‌کند، گفت:  بیشتر بازیکنان تیم ملی کویت که مقابل ما به میدان آمدند در تیم الکویت بازی می‌کنند و این شکست برای آنها بسیار سنگین تمام شد. برخی از مدیران این تیم به شوخی به من می‌گفتند حق نداری به کویت برگردی.

وی در مورد عملکرد فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: به رئیس فدراسیون به خاطر زحماتی که در این مدت کشید و همراه ما در مسابقات حاضر بود، خسته نباشید می‌گویم. علاوه بر این از تمام اعضا و کادر اجرایی فدراسیون تشکر می‌کنم. همه آنها در این پیروزی و کسب سهمیه، دخیل و سهیم هستند. برای دیده شدن باید همیشه در میادین جهانی حاضر باشیم.

صادقی گفت: از عملکرد خودم راضی نبودم و یک عذرخواهی به مردم ایران بدهکارم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانم خودم را ثابت کنم.

برچسب‌ها:

نظر شما