شناسهٔ خبر: 52195697 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

رئیسی: فردا صبح وزیر اقتصاد، راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی بورس را به مردم اعلام خواهد کرد

رئیسی تاکید کرد: راهکارهای برون رفت از وضعیت بورس مشخص شده است و مردم بدانند دغدغه آنها دغدغه ما هم هست و تا وقتی مردم احساس آرامش کنند، برای حل مشکلات اقدام می‌کنیم. تیم اقتصادی دولت به نتایجی رسیده اند که فردا صبح وزیر اقتصاد راهکارهای برون رفت از مشکلات بورس را به مردم اطلاع رسانی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، شامگاه امروز سه‌شنبه پنجم بهمن در چهارمین گفتگوی زنده خود با مردم اظهار داشت: فردا صبح وزیر اقتصاد، راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی بورس را به مردم اعلام خواهند کرد.

وی با اشاره به وضعیت بورس و ضرر مردم در این بازار، تصریح کرد: ما میراث‌دار دولت قبلی در این زمینه شدیم. عده زیادی با تبلیغات وارد بورس شده بودند که سهامداران خرد بودند. من تاکید کردم بورس نباید قلک تامین نیاز دولت شود.

رییسی تاکید کرد: راهکارهای برون رفت از وضعیت بورس مشخص شده است و مردم بدانند دغدغه آنها دغدغه ما هم هست و تا وقتی مردم احساس آرامش کنند، برای حل مشکلات اقدام می‌کنیم. تیم اقتصادی دولت به نتایجی رسیده اند که فردا صبح وزیر اقتصاد راهکارهای برون رفت از مشکلات بورس را به مردم اطلاع رسانی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما