شناسهٔ خبر: 52195592 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 15 پانزدهم [ قسمت 15 نیسان آبی ] 100% کامل

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 15 پانزدهم کامل با کیفیت عالی و ترافیک نیم رایگان و دانلود قسمت 15 نیسان آبی با لینک مستقیم و دریافت سریال نیسان آبی قسمت ۱۵ بصورت قانونی و با بهترین کیفیت

صاحب‌خبر -

 

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. که در خلاصه داستان قسمت ۱۵ نیسان آبی آمده است که جمشید تازه به زندگی جدیدش خو گرفته بود که تصمیم برای فروش گاوداری اتفاقات جدیدی برای او و رضا رقم می زند. که شما را برای تماشای و دانلود نیسان آبی قسمت 15 دعوت می کنم.

 

+++++++++++++++++

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت ۱۵ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید

دانلود قسمت 15 نیسان آبی

+++++++++++++++++

 

بازیگران سریال نیسان آبی

حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی

222222

درباره سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد.

فیلمنامه «نیسان آبی» را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده اند. نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده. سریال نیسان آبی طرفداری زیادی دارد.

بیوگرافی سیروس همتی

سیروس همتی (زادهٔ ۱۳ مرداد ۱۳۵۱) بازیگر ، کارگردان ، نمایش‌نامه‌نویس و طراح صحنه ایرانی است . تحصیلات او کارشناسی ریاضی از دانشگاه تربیت معلم و اکنون هم به عنوان معلم ریاضی مشغول به کار است . تخصص او طراحی صحنه ، نویسندگی ، کارگردانی و بازیگری است و بازی او در فیلم سینمایی مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی و سریال مناسبتی ماه رمضان خداحافظ بچه به کارگردانی منوچهر هادی او را بیش از پیش مورد توجه و علاقه هنردوستان قرارداد . این بازیگر و کارگردان تئاتر سال‌ها پیش در «خاک سرخ» ابراهیم حاتمی کیا و «آشپزباشی» محمدرضا هنرمند ، نقش کوچکی ایفا کرد و تجربه بازی در چند تله‌فیلم و فیلم سینمایی را داشت .

سیروس همتی متولد 13 مردادماه 1351 در تهران، بازیگر، کارگردان، طراح صحنه، نمایشنامه نویس، فارغ التحصیل کارشناسی ریاضی است و در کنار فعالیت های هنری، به تدریس ریاضی هم مشغول است. همتی فعالیت هنری خود را از سال 1370 با تئاتر کامو آغاز کرد اما در سال 1382 با نقش مجتبی در فیلم سینمایی مارمولک مورد توجه قرار گرفت. او در تئاتر های خروسک پریشان (1372)، بازی تابلوی آخر (73)، یه خونه یه چلچه (74)، برف سبز (75)، ساز سحر آمیز (75)، آقای وندال (78)، بسه دیگه خفه شو (82)، عید پاک (85)، قربانی (86)، مسافران مرو (87)، رویاهای خلیج فارس (88)، اسب های پشت پنجره (88)، ح دو چشم (88)، شرق غزل (88)، دزدآب (89)، مجلس برادرکشی (89)، خانمچه و مهتابی (89)، تماشاچی محکوم به اعدام (89)، روز سرباز (90)، بلوط های تلخ (90)، و این خونه چه خبره؟ (90)، مومیا (90)، حریم (90)، فولاد هرگز زنگ نمی زند (90)، چشم به راه میرغضب (98)، مردی در آینه (98) و سوگنامهٔ صبحگل حضور داشته است. فیلم های سینمایی مزرعه پدری، یک تکه نان، پابرهنه در بهشت، دیگری، ته خط، فرار از اردو، کارگر ساده نیازمندیم، صله سحر، دشمن زن، ضربه فنی، انفرادی، زن ها فرشته اند ۲ و مجموعه های تلویزیونی خاک سرخ، آشپزباشی، پرانتز باز، خداحافظ بچه، ماتادور، خوب، بد، زشت، دلدادگان و صبح آخرین روز از دیگر کارهای او در عرصه بازیگری هستند. همتی کارگردانی تئاتر های هفتاد و پنج هزار تهران، بزرگداشت چخوف، ماجرای نیمه شب (شون اوکیسی)، اسب تهران، پیکر مشترک با گروه پاپتی ها، ما سه نفر بودیم و نیلوفر را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

نظرات کاربران

  • سریاللهای طنز واقعا نیاز این روزهای مردم ایران هست تا دقایقی مردمو شاد کنن ..واین سریال هم انصافا خنده به لب مردم اورد
  • واقعا ممنونم از لطف و محبتهای فراوان سازندگان این سریال .وخیلی خوشحالم که جناب استاد عزیز اقای جمشید هاشم پور دراین سریال تشریف دارن بنده ارزودارم ایشان را از نزدیک ببینم انشاالله‌.
  • عالی حرف ندارن ای کاش تموم نشه ممنون از کارگردان عزیز جناب آقای منوچهر هادی انشاالله توهمه کارهات همیشه موفق و سربلند باشید
  • چرا باید جمشید گاوداری را بفروشه و اون همه پول رو از دست بده
  • لحظه شماری میکنم تا فردا بیاد واقعا عاشق این سریالم
  • من واقعا این سریال رو دوست دارم و به تمام بازیگران خوب کشورمون افتخار می‌کنم

مجاز دانلود سامانه رسمی دانلود قانونی سریال های نمایش خانگی شما را به دیدن و دانلود قسمت 15 نیسان آبی دعوت می کند.

 

 

نظر شما