شناسهٔ خبر: 52195548 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

درخواست عجیب هواداران؛ رونالدو را از ترکیب کنار بگذار!

شور و هیجان هواداران منچستریونایتد از بابت بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌شد ته کشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد یک بار دیگر بدون گلزنی ستاره پرتغالی‌اش گل زد و یک بازی را پشت سر گذاشت و خوش‌شانس بود که مارکوس رشفورد، بازیکنی که به‌عنوان یار تعویضی به میدان رفته بود، تنها گل بازی خارج از خانه شیاطین سرخ مقابل وستهام را زد. اگرچه رونالدو در رقم خوردن این گل سهیم بود اما این موضوع سبب نشده که هواداران فراموش کنند آمار گلزنی او چقدر دچار افت شده است. البته عملکرد او در این بازی هم در مجموع مأیوس کننده بود.

به همین دلیل هم هواداران از او ناراضی هستند و در این بین حتی از آنها آنقدر ناراحت هستند که به سرمربی تیم رالف رانگنیک توصیه کرده‌اند که رونالدو را باز هم نیمکت‌نشین کند.

رونالدوی 37 ساله مقابل وستهام نقش تنها مهاجم نوک تیم را داشت اما به ندرت توانست دروازه حریف را تهدید کند و وستهام آن‌طور که باید از بابت حضور ستاره سابق یوونتوس در زمین بازی به دردسر نیفتاد، طوری که در تمام طول شب او فقط یک شوت به داخل چهارچوب دروازه حریف شلیک کرد. رونالدو از ابتدای فصل جاری تا الان 14 گل به منچستریونایتد

زده است.

 رونالدو تا سال 2023 با من‌یونایتد قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد که ماندن او در اولدترافورد به نتایجی که سایر 4 مدعی قهرمانی این فصل لیگ برتر کسب می‌کنند بستگی خواهد داشت.

رونالدو تابستان امسال در حالی که یک فصل دیگر به پایان قراردادش با یوونتوس باقی مانده بود، این تیم را ترک کرد تا دومین دوره حضورش در منجستریونایتد را آغاز کند. او در اولدترافورد شروع خوبی داشت اما هر چه گذشت از کیفیــــــت کارش کاسـته  شد.

 

نظر شما