شناسهٔ خبر: 52195296 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ایوب اصغرخانی: خوشبختانه سازمان لیگ زود متوجه شد

اگر قرار باشد فوتبال به سلامتی انسان‌ها ضربه بزند به چه دردی می‌خورد؟

پیشکسوت استقلال گفت: مهمترین چیز در دنیای فوتبال سلامتی و جان بازیکنان است چون اگر سلامتی‌مان از دست برود دیگر فوتبال به هیچ دردی نمی‌خورد.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

ایوب اصغرخانی پیشکسوت استقلال و یکی از مربیان سازنده آکادمی‌های فوتبالی در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره اتفاقات اخیر کرونایی در تیم استقلال گفت: فوتبال وقتی زیباست که همه در صحت و سلامت به آن مشغول باشند. اگر قرار باشد فوتبال باعث بیماری و یا مصدومیت کسی شود هیچ کس آن را دوست ندارد. فوتبال زیبا و جذاب است ولی به شرطی که اسباب زحمت کسی نشود.

بازیکن اسبق استقلال گفت: وقتی شنیدم این همه بازیکن استقلال دچار کرونا شدند خیلی نگران شدم چون در جمع دوستان و آشنایان تعدادی بیمار کرونایی داشتیم و البته سال پیش در همین روزها بود که دو فوتبالیست مطرح کشورمان را هم به خاطر کرونا از دست دادیم. به همین خاطر دوست داشتم بهترین اتفاق بیفتد که لغو مسابقات هم این شرایط را ایجاد کرد.

اصغرخانی با اشاره به شرایط جسمانی بازیکنان در بازگشت از بیماری کرونا گفت: وقتی کسی بیماری کرونا را پشت سر می‌گذارد بدنش تحلیل می‌رود. این ضعف دو برابر چیزی است که یک سرماخوردگی و آنفولانزا برای آدم ایجاد می‌کند. بنابراین بازیکن استقلال نمی‌توانست بعد یکی دو روز بعد از منفی شدن تست کرونا بیاید و ۹۰ دقیقه فوتبال بازی کند. اصلاً این با عقل جور در نمی‌آمد و ریسک بزرگی بود که البته خوشبختانه سازمان لیگ خودش متوجه شد و بازی را لغو کرد.

 او در ادامه درباره شرایط استقلال در دور برگشت گفت: قطعاً در دور برگشت کار برای همه تیم ها سخت است و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. کادر فنی باید حواسش را جمع کند تا هر چه در نیم‌فصل اول کاشته را بتواند در نیم فصل دوم درو کند. اگر تعللی در کارها به وجود بیاید هرچه در نیم‌فصل اول زحمت کشیده اند بر باد می‌رود. امیدوارم هرچه زودتر این بیماری از کل دنیا برچیده شود و دیگر شاهد چنین روزهایی نباشیم.

نظر شما