شناسهٔ خبر: 52195094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان:

امیدآفرینی و اقتدار امنیتی مایه دلگرمی مردم است

آیت‌الله موسوی جزایری امیدآفرینی و اقتدار امنیتی را مایه دلگرمی مردم دانست و گفت: هر کجا به مشکل خوردیم دست به دامان فرهنگ دفاع مقدس شدیم و توانستیم از بحران ها عبور کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، امروز به همراه «سردار حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان و «حجت الاسلام عبدالرضا رستگار» نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ضمن حضور در بیت «آیت الله موسوی جزایری» زعیم حوزه های علمیه خوزستان، برای وی آرزوی سلامتی کردند.

 

«آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری» در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح در برهه های مختلف، امیدآفرینی و اقتدار امنیتی را مایه دلگرمی مردم دانست و اظهار کرد: هر کجا به مشکل خوردیم دست به دامان فرهنگ دفاع مقدس شدیم و توانستیم از بحران ها عبور کنیم.

 

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان خطاب به سردار مرادحاجتی افزود: خدمات ارزنده شما و دیگر فرزندان خوزستان در قرارگاه محرومیت زدایی نبی اکرم(ص) به خصوص در مناطق محروم کم نظیر بود.

 

«سردار عبدالرضا مرادحاجتی» نیز در این دیدار، خدمات آیت الله موسوی جزایری در دوره های مختلف به خصوص دوران دفاع مقدس را ممتاز خواند و عنوان کرد: خوزستان در مقطعی مدیون مدیریت جهادی و شبانه روزی شما در خیلی از عرصه ها بود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس مردم اقوام مختلف خوزستان با راهبری مراجع و علمای بزرگ استان توانستند یک سد محکم در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایجاد کنند.

 

آیت الله موسوی جزایری چندی پیش به علت بیماری در یکی از بیمارستان های تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت و هم اکنون نیز پس از دوران نقاهت، شرایط مساعدی دارد.

 

پایان پیام/72

نظر شما