شناسهٔ خبر: 52194916 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برقراری امنیت و ثبات نخستین اولویت پلیس اندیمشک است/دستگیری اعضای 6 تیم حرفه ایی سرقت مسلحانه طی 2 ماه گذشته

رضا میر

فرمانده انتظامی اندیمشک، گفت: امنیت پایدار و ایجاد حس امنیت، اولویت نخست نیروی انتظامی در اندیمشک است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، سرهنگ مراونه امروز سه شنبه پنجم بهمن ماه 1400 در دیدار با اصحاب رسانه اظهار کرد: نیروی انتظامی با هوشیاری و تلاش شبانه‌روزی به دنبال ایجاد امنیت و رضایتمندی شهروندان است.

او با اشاره به اقدام های پلیس طی دو ماه گذشته، گفت: طی دو ماه اخیر ۶ تیم سرقت مسلحانه با انجام عملیات و اقدام های پلیسی رصد و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اندیمشک با اشاره به آسیب‌های قاچاق کالا به اقتصاد پویا و اقتصاد ملی، افزود: کمتر روزی است که در راستای مقابله با قاچاقچیان کالا یک خودرو و یا یک تیم کشف و ضبط نشود و دقایقی پیش نیز یک خودروی ایسوزو حامل کالای قاچاق کشف شد که همکاران بنده در حال انجام مراحل قانونی و ارزش یابی کالاها هستند.

مروانه بیان کرد: بنده طی روزهای ابتدایی حضورم در اندیمشک جلسه هایی با نخبگان و فرهنگیان شهرستان برگزار کردم و حاصل آن ۱۶ طرح در حوزه ارتقای امنیت اجتماعی در اندیمشک بود و امروز شاهد هستیم که شاخص احساس امنیت در شهرستان اندیمشک از سوی شهروندان ارتقاء یافته است.

او اضافه کرد: کاهش هفت درصدی اتفاق ها بیانگر اقدام های گسترده فرهنگی نیروی انتظامی و به‌ کار گیری ظرفیت خواص، ریش‌سفیدان و بزرگان شهرستان اندیمشک است.

رییس پلیس شهرستان اندیمشک با بیان اینکه شلیک در مراسم شادی و عزا خلاف قانون است، افزود: در زمینه امنیت پایدار با نصب بنر و استفاده از قشر فرهنگیان و اساتید دانشگاه، دانشجویان و ریش‌سفیدان به دنبال ارتقاء و توسعه روز افزون امنیت هستیم و علاوه بر اقدام های قهری اقدام هایی در خصوص تشویق مردم به اجرای قانون در دستور کار است./انتهای پیام

 

بیشتر بخوانید:

  • شهید شدن پلیس به معنی حضور قوی و در صحنه بودن نیروی انتظامی است
  • هوشمند سازی- چابک‌سازی و مقتدر سازی از راهبردهای اصلی پلیس است / افزایش 24 درصدی کشفیات مواد مخدر و 115 درصدی قاچاق کالا و ارز در خوزستان

نظر شما