شناسهٔ خبر: 52194618 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

آیا خرید پژو 206 صفر گزینه عاقلانه ایست؟

  پژو 206، سوپرمینی کهنسال فرانسوی سرعت زیادی ندارد و دیگر باید با خودروهای روز جایگزین شود، اما هنوز دلایلی برای جذابیت کافی برای خریداران و محبوبیت

صاحب‌خبر -

 

پژو 206، سوپرمینی کهنسال فرانسوی سرعت زیادی ندارد و دیگر باید با خودروهای روز جایگزین شود، اما هنوز دلایلی برای جذابیت کافی برای خریداران و محبوبیت آن وجود دارد.

خرید پژو 206 صفر یکی از گزینه هاییست که هر خریداری در این روزها به عنوان یک ماشین نسبتا ارزان به ذهنش خطور می کند. هزاران دلیل می توان آورد که این خودرو هنوز خودروی خوبی برای خرید است. مجموعه کار ویترین شرایطی را فراهم کرده که بتوانید به صورت یک روزه این خودرو را به صورت نقدی یا اقساطی خریداری نمایید. در ادامه به معرفی کوتاه این خودرو پراخته ایم.

رانندگی با 206

206 یک هاچ بک قدیمی فرانسوی است. سیستم تعلیق آن در حالت حرکت، سواری آرام و تیزی را به همراه دارد.  اما صدای کابین همچنان به گوش میرسد. صدای موتور 206 و باد در سرعت بالا را به آن اضافه کنید تا یک رانندگی پر سر و صدا را تجربه کنید. فرمان نیز کمی شل است و اگر در صورت خیس بودن جاده گاز زیادی را وارد کنید، عقب ماشین کمی جا به جا می شود.

حداقل، وزن سبک آن به این معنی است که موتور 1.4 لیتری شتاب مناسبی را ارائه می دهد، در حالی که نسخه 1.6 لیتری هنوز تجربه بهتری را ارائه می دهد. برای رانندگی با 206، باید صندلی کوچکی را به همراه پدال‌های کوچک و فرمان زاویه‌دار و دور از دست تحمل کنید، در حالی که صندلی‌های آن هم عالی نیستند. با کمبود فضا، به خصوص در قسمت عقب، خودرویی دارید که مطمئناً کوچک بودن آن را احساس می کنید. این خودرو برای جابه جایی در فواصل کم مناسب است. در حالت کلی از ظاهر داخل و خارج آن مشخص است که با یک اتوموبیل با طراحی قدیمی رو به رو هستیم.

بازار خرید و فروش 206

تولید 206 در ایران نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است، اما همچنان به عنوان یک پیشنهاد مقرون به صرفه برای افرادی که نیاز به یک خودروی جمع و جور دارند است. در حالت گلی قیمت آن نسبتا معقول است، هر چند انتظار میرود که نسبت به یک خودروی داخل ازانتر باشد. هزینه بیمه آن نیز مناسب است و برای یک خودروی مصرفی گزینه خوبیست. در کنار آن یک نسخه صندوق دار نیز برای آن وجود دارد که مناسب افرادییست که نیاز به فضای صندوق بیشتر ی دارند، چرا که فضای صندوق عقب 206 کم است. در حالت کلی بازار خرید و فروش پژو 206 در ایران خوب است.

جمع بندی درباره خرید پژو 206

206 مدت زیادی است که در بین خریداران محبوبیت زیادی داشته و ارزش های آن نیز در طول سالهای عمرش حفظ شده است.

با توجه به اینکه پژو 207 نیز وارد بازار شده است، اما همچنان به عنوان یک گزینه مقرون به صرف ماشین خوبیست. این موضوع باعث کاهش هزینه خانواده ها می شود. با اینکه طراحی آن در دوران خودش بسیار پیشرو بود اما امروزه با توجه به حضور اتومبیل های مدرن، کاملا منسوخ شده است.

در هر حال اگر نیاز به خودروی صفر به صورت فوری دارید مجموعه "کار ویترین" در کنار شماست تا با هر گونه شرایط پرداختی به اتوموبیل مورد نظر خود دست یابید.

برچسب‌ها:

نظر شما