شناسهٔ خبر: 52194570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راننده تاکسی امانت‌دار اصفهانی با چک 103 میلیونی هم وسوسه نشد

اصغر کریمی، یکی از راننده‌های باسابقه سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان است که اخیرا یک فقره چک به مبلغ 103 میلیون تومانی را که متعلق به یکی از مسافرانش بوده، پیدا کرد و فوراً به مسوولان سازمان تاکسیرانی تحویل داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از  اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، اصغر کریمی، یکی از راننده‌های باسابقه سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان است که اخیرا یک فقره چک به مبلغ ۱۰۳ میلیون تومانی را که متعلق به یکی از مسافرانش بوده، پیدا کرد و فوراً به مسوولان سازمان تاکسیرانی تحویل داد.

این راننده امانت‌دار در این باره اظهار داشت: روز پنجشنبه هفته گذشته چکی به مبلغ ۱۰۳ میلیون تومانی را همراه با یک کارت ملی، گواهینامه رانندگی و یک کارت عابر بانک در تاکسی‌ام پیدا کردم و صبح شنبه فورا آن را به مسوولان سازمان تاکسیرانی تحویل دادم تا هرچه زودتر به صاحبش بازگردد و از نگرانی نجات پیدا کند.

کریمی افزود: قبلا هم چند مورد دیگر از وسایل ارزشمندی که در تاکسی‌ام جامانده بود را تحویل صاحبانشان داده‌ام؛ این راننده ۵۸ ساله، سابقه ۲۸ سال خدمت صادقانه در سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان را دارد، ساکن زرین‌شهر است و سابقه حضور در جبهه‌های دفاع مقدس را نیز دارد.

به گزارش فارس، پیش از این نیز ۲ و نیم قطعه شمش نقره توسط متصدی ایستگاه متروی میدان انقلاب اصفهان پیدا شده و به صاحبش عودت داده شده بود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

برچسب‌ها:

نظر شما