شناسهٔ خبر: 52194443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سیفی: جامعه نیازمند نشاط عمومی و اخبار امیدوارکننده است

حسین بحیرایی

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در آئین تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، گفت: جامعه نیازمند نشاط عمومی و اخبار امیدوارکننده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی پیش از ظهر سه‌شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان که با حضور معاونین و مدیران ستادی برگزار شد ضمن قدردانی از تلاش‌های صادقانه حمدالله چاروسایی مدیر سابق روابط‌عمومی این اداره کل، اظهار کرد: روابط‌عمومی حوزه بسیار حساس و کلیدی در راستای انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه تأثیرگذاری هرچه بیشتر روابط‌عمومی‌ها در حوزه بیان اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیشرو موجب رضایتمندی جامعه هدف می‌شود، گفت: نقش مشاوره‌ای و روان‌شناسی در روابط‌عمومی باید کما فی سابق با افراد و اشخاص مختلف ادامه داشته باشد و در مواردی نسبت به تقویت این مهم اقدام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر ضرورت برگزاری کارگاه‌های روان‌شناسی و ارتباطات اجتماعی، گفت: موضوع بسیار مهم دیگری که روابط‌عمومی و همه بخش‌های اداره کل باید به آن توجه داشته باشند موضوع فرهنگ است چراکه فرهنگ‌سازی در جوامع مختلف می‌تواند موجب تعالی شود.

وی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه روابط‌عمومی هیئت‌های ورزشی و سمن‌ها، کارگاه‌های سبک زندگی با همکاری معاونت جوانان، افزایش تعاملات برون‌سازمانی با نهادهای تخصصی فعال در حوزه فرهنگ تلنگرهایی است که باید برای صدرنشینی فرهنگ در جامعه زده شود.

سیفی با اشاره به انتصاب صفی‌زاده به‌عنوان مدیر روابط‌عمومی اداره کل و همچنین چاروسایی به‌عنوان رئیس گروه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، گفت: تغییرات صورت‌گرفته در بدنه ورزش و جوانان استان طی یک سال و نیم گذشته با نیت پیشرفت و تغییر نگرش‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آقای چاروسایی طی سال‌های گذشته زحمات بسیاری در حوزه روابط‌عمومی کشیده‌اند که قابل‌تقدیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه روابط‌عمومی ما از افراد توانمندی برخوردار است لذا انتظار داریم از همه ظرفیت‌های موجود برای توسعه کمی و کیفی روابط‌عمومی استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری‌های فرااستانی برای جذب اعتبارات موردنیاز در بحث توسعه زیرساخت‌های ورزشی، گفت: باید هماهنگی و ارتباط با بخش‌های داخلی و برون‌سازمانی اداره توسعه پیدا کند تا بتوانیم تعالی سیستم را رقم بزنیم.

سیفی با اشاره به اینکه باید جلسات بحث و تبادل نظر در روابط‌عمومی افزایش پیدا کند، گفت: دادن اخبار امیدوارکننده به مردم و جامعه ورزش و جوانان در حوزه‌های مختلف باید افزایش پیدا کند چراکه امروز جامعه درگیر بسیاری از ناملایمات شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرصت‌ها یکی پس از دیگری در حال سپری شدن هستند باید تلاش کنیم از این فرصت‌ها به‌درستی استفاده کنیم تا در پایان راه خود و خدای متعال از ما راضی باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوحی از حمدالله چاروسایی به‌پاس تلاش‌های 13 ساله در حوزه روابط‌عمومی تقدیر و علیرضا صفی‌زاده به‌عنوان مدیر جدید روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید:

نظر شما