شناسهٔ خبر: 52194313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

همایش بین الملی حماسه ششم بهمن آمل| بهاری شدن زمستان سال ۶۰

امام جمعه آمل در همایش بین الملی چهلمین سالروز حماسه اسلامی مردم آمل در ششم بهمن گفت: مردم این شهرستان زمستان سال ۶۰ را بهاری کردند و در کمتر از ۱۰ ساعت بساط کمونیست‌ها را برچیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی امام جمعه و رئیس ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ در همایش بین‌الملی چهلمین سالروز حماسه اسلامی مردم آمل در ششم بهمن سال ۱۳۶۰  اظهار کرد: آمل همیشه افتخارآفرین بوده و تاریخ گواه افتخار و اقتدار مردم این دیار است.

وی گفت: باید در مسیر شهادت و ولایت گام برداریم تا از شفاعت شهیدان برخوردار باشیم.

 

امام جمعه آمل با بیان اینکه چهلمین سالگرد شهادت شهدای ۶ بهمن آمل همانند گذشته برگ زرین در وصیت‌نامه بزرگ امام امت است، اضافه کرد: به تعبیر رهبر انقلاب شهر مقاومت، ایثار و پایداری است و مردم این شهر در سال ۶۰ زمستان را بهاری کردند و در کمتر از ۱۰ ساعت با تقدیم شهدا و ایثارگران برای همیشه بساط کمونیست‌ها را برچیدند.

رئیس ستاد گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل با تقدیر ویژه از مردم آمل و همه اقشار که هر سال پرشورتر و مقتدرتر از گذشته سالکرد شهدای ۶ بهمن را گرامی می‌دارند، تصریح کرد: جبهه مقاومت همیشه جبهه ایثار و فداکاری بوده و هست و از اهل بیت تاسی دارد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: ستاد یادواره شهدای ششم بهمن افتخار را دارد میزبان همه ایثارگران، احاد مردم و مهمانان از ۱۴ کشور محور مقاومت باشد.

وی با اعلام اینکه تا حرف از مقاومت می‌آید نام و یاد سردار حاج قاسم سلیمانی در خاطره‌ها می‌آید که زندگی خود را وقف اسلام و مسلمین کرده است، اظهار کرد: نام سردار سلیمانی و یاد آن سردار دل‌ها لرزه بر اندام مستکبران، استکبار جهانی و مزدوران می‌اندازد و لازم است همیشه راهرو و پیرو راه سردار سلیمانی باشیم.

به گزارش فارس،  از ۱۴ کشور محور مقاومت همانند یمن، بحرین، لبنان، کشمیر، افغانستان، هندوستان، چین و دیگر کشورها در همایش بین‌المللی حماسه اسلامی ۶ بهمن ۱۳۶۰ آمل حضور دارند و شعر همخوانی عمومی مراسم گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ با شعر آئینی شاعر سید حسین راعی قرائت شد

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

نظر شما