شناسهٔ خبر: 52194113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دعوت ورزشکار بوکانی به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی "منصور احمدی" وزشکار بوکانی در دومین مرحله اردوی تدارکاتی و انتخابی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا – اقیانوسیه حضور دارد.

در این اردوی یک هفته‌ای که از یکم تا هشتم بهمن ماه در حال برگزاریست ۱۸ بازیکن منتخب زیرنظر مسعود فلاح (سرمربی تیم ملی) در سالن ورزشی شهید فلاح شهرستان آمل تمرین می‌کنند.

"منصور احمدی" به همراه علی کریمی از اصفهان، فالح عیاشی و موسی غضیبی از خوزستان، حکیم منصوری، وحید سعادت‌پور، سعید حیدری و پیمان یعقوبی از مازندران، عبدالجلیل قرنجیک وعرفان بخشنده از گلستان، حسن عبدی از خراسان‌رضوی، محمد محمدنژاد از قم، امیررضا احمدی از ایلام، محمود تشکری از یزد، علیرضا کمالی‌فر از تهران، میلاد خردمند از فارس، اسماعیل فاضلی از اردبیل و حمیدرضا حسنیان از البرز ۱۸ ملی پوشی هستند که در اردوی دوم تیم ملی در آمل حضور دارند.

بنا به اعلام سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران پس از برگزاری ۵ مرحله اردوی آماده سازی، ترکیب نهایی و ۱۲ نفره تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا واقیانوسیه مشخص می شود. 

رقابت های بسکتبال با ویلچرمردان ۲۰۲۲ قهرمانی آسیا واقیانوسیه انتخابی مسابقات جهانی فروردین ماه سال آینده درکشور تایلند برگزار می شود.

انتهای پیام

نظر شما