شناسهٔ خبر: 52194001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شکست خانگی تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل اسپاد الوند

تیم فوتبال 90 ارومیه امروز سه شنبه پنجم بهمن ماه در دیدار هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته 2 کشور در زمین خودی با نتیجه 2 بر یک از اسپاد الوند تهران شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، دیدار بین تیم‌های فوتبال ۹۰ ارومیه و اسپاد الوند تهران امروز سه شنبه پنجم بهمن ماه در زمین چمن ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد.

برای تیم فوتبال ۹۰ ارومیه رضا منصوری، محسن سلیمانی، علی دیداری، محمد رستمی زاد، محمد بهلول، رضا احمدی، اکبر صفرزاده، آرمان سوداگر، عماد علیپور، سجاد طجرلو و یامین فلاح  به میدان رفتند و در ادامه نیز محمد تفتیان، کیوان مارابی و وحید سبزی به عنوان یاران تعویضی وارد زمین شدند.

در دقایق آغازین این دیدار شوت محکم و سرکش عماد علی پور توسط دروازه‌بان اسپاد الوند مهار شد تا دروازه‌ها همچنان بسته بماند.

در دقیقه ۳۰ این دیدار برخلاف جریان بازی تیم الوند اسپاد به گل نخست رسید ولی چند دقیقه بعد از آن گل تساوی تیم ۹۰ ارومیه از روی نقطه پنالتی توسط سجاد طجرلو وارد دروازه حریف شد و کار به تساوی کشید.

در ادامه این دیدار تماشایی و حساس گل دوم تیم اسپاد الوند در دقیقه ۴۳ به ثمر رسید و بار دیگر تیم ۹۰ ارومیه مجبور به تلاش بیشتر و جبران دومین گل خورده شد.

در این دیدار یکی از بازیکنان تیم اسپاد الوند با دریافت 2 کارت زرد از زمین بازی اخراج شد و پس از آن بازیکنان تیم میهمان اسپاد برای حفظ نتیجه برتری خود، با انجام حرکات عجیب و مصدومیت‌های غیرواقعی به دنبال تلف کردن وقت بازی شدند به طوری که نیمه دوم این دیدار 6 دقیقه وقت اضافه و تلف شده داشت.

در دقایق پایانی نیمه دوم ضربه سر محسن سلیمانی با برخورد  به تیرک حریف وارد دروازه نشد و آخرین تلاش های تیم ۹۰ ارومیه برای کسب نتیجه تساوی به ثمر ننشست.

 تیم فوتبال ۹۰ ارومیه با قبول این شکست و اندوختن ۱۸ امتیاز (با کسب ۵ برد، سه تساوی و ۳ باخت) پس از تیم‌های شاهین بندرعامری و فولاد نوین اهواز در رده سوم جدول ایستاد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه چهارشنبه هفته گذشته ۲۹ دی ماه در دیدار هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته ۲ کشور در خانه حریف با تساوی یک بر یک، ون پارس نقش جهان اصفهان را متوقف کرد. 

رقابت‌های فوتبال لیگ دسته ۲ کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی پیگیری می شود و تیم ۹۰ ارومیه در گروه ۲ این مسابقات با تیم های مس نوین کرمان، گل ریحان، عقاب تهران، شاهین بندر عامری، شهید قندی یزد، ون پارس، پاس همدان، ایمان سبز شیراز، اترک بجنورد، اسپاد الوند، شهرداری نوشهر، خلیج فارس ماهشهر و فولاد نوین اهواز هم گروه است.

انتهای پیام

نظر شما