شناسهٔ خبر: 52193705 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیام تسلیت معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیرو‌های مسلح به مناسبت درگذشت «محمود عاطفی»

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیرو‌های مسلح به مناسبت درگذشت «محمود عاطفی» پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیرو‌های مسلح به مناسبت درگذشت «محمود عاطفی» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

تاریخ انقلاب اسلامی هیچگاه دلاور مردی ها، از جان گذشتگی ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های جهادگر انقلابی مرحوم محمود عاطفی (رحمت الله علیه) را فراموش نخواهد کرد. او و برادران شهید و ایثارگرش در طول دوره انقلاب اسلامی چه دوران دفاع مقدس و چه پس از آن، تمام توان و همت خود را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از، ولی امر مسلمین به کار گرفتند و با تقدیم جان و مال خود برای سرافرازی و عزتمندی نظام، مجاهدانه تلاش نمودند.

مرحوم عاطفی به عنوان یک جانباز صبور و فداکار، عمر شریفش را در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی و به خصوص حوزه رسانه‌ای انقلاب اسلامی صرف کرد و در نهایت با اخلاص تمام به دیدار حق تعالی شتافت.

اینجانب این مصیبت را به عموم همکاران، همرزمان، جامعه فرهنگی و رسانه ای، خاندان شهیدپرور به ویژه بیت شریف عاطفی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مغفرت و رحمت واسعه الهی و همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) را برای آن مرحوم مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما