شناسهٔ خبر: 52193357 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

۲ نمایشگاه بین‌المللی با حضور معاون وزیر صمت در مشهد افتتاح شد

رکنا : ۲ نمایشگاه تخصصی در زمینه صنعت کشاورزی و صنعت آب و فاضلاب با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار رکنا ، عباس تابش معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: توانمندی‌های خراسان رضوی در خصوص صنایع وابسته به کشاورزی و ادوات آن قابل توجه است که این مهم در نمایشگاه امروز نمود دارد.

۲ نمایشگاه صنعت کشاورزی و صنعت آب و فاضلاب تا هشت بهمن ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۸ بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد پذیرای علاقه‌مندان است.

او گفت: آنچه در این نمایشگاه صنعت کشاورزی و صنعت آب و فاضلاب کشور نشان می‌دهد حاکی از توان تولید بالای کشور در تولید ادوات کشاورزی به ویژه تراکتور است که قابلیت صادرات نیز دارد و می‌توان از این ظرفیت برای تامین نیاز ۱۵ کشور همسایه ایران بهره گرفت.

علی جلوه معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: امروز هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی (ماشین آلات، ادوات و مکانیزاسیون، نهاده ها، تجهیزات گلخانه‌ای و سیستم‌های آبیاری) به همراه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی آب و فاضلاب و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافته است.

او گفت: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی آب و فاضلاب و صنایع وابسته با هدف معرفی ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، توسعه و معرفی فناوری‌های جدید در حوزه آب و آبیاری در بخش کشاورزی راه اندازی شده است.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: این نمایشگاه در سه هزار و ۳۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی با حضور ۵۰ شرکت و نمایندگی شرکت‌های خارجی از استان‌های خراسان رضوی، تهران، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خوزستان، مرکزی، اصفهان، فارس، کرمان، مازندران، قزوین، چهارمحال و بختیاری، کردستان برپا شده است.

جلوه گفت: بیش از ۲ هزار نفر از کشاورزان پیشرو در خراسان رضوی در حوزه تولیدات کشاورزی از نمایشگاه مذکور با همکاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی فعالیت دارند.

نظر شما