شناسهٔ خبر: 52193328 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هشدار تهدید آمیز ارتش یمن/ سریع: به زیرساخت‌های اقتصادی امارات حمله می کنیم

تهران-ایرنا- سخنگوی نیروهای مسلح یمن با ارسال پیام‌های هشداردهنده جدید به امارات، زیر ساخت‌های اقتصاد این کشور را به ضربات و حملات بیشتر تهدید کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن تهدید کرد که این بار نمایشگاه «اکسپو ۲۰۲۰» را که در دبی برپا شده است، هدف می‌گیرند.

وی در صفحه توئیتر خود با اشاره به هدف بعدی احتمالی یمن به نمایشگاه بین‌المللی امارات در دبی که تا ۳۱ مارس آینده دایر خواهد بود، نوشت: «اکسپو هدف بعدی ماست احتمالا متحمل خسارت شود، توصیه ما به امارات این است که رویکرد خود (در قبال یمن) را تغییر دهد».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن چند روز پیش هم در صفحه توئیتر خود ضمن هشدار به امارات متحده عربی، این کشور را ناامن خواند و خواستار خروج شرکت های خارجی شد.

سرتیپ یحیی سریع جمعه شب در توئیتی نوشت: تا زمانی که حکام امارات به تجاوز علیه کشورمان ادامه می دهند، امارات کشوری ناامن خواهد بود.

وی افزود: با توجه به کشتارهاو جنایاتی که ائتلاف سعودی در حق ملت ما مرتکب شده است، به شرکت های خارجی توصیه می کنیم که خاک امارات را ترک کنند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

نظر شما